ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Αυγ 31, 2011 1:56 am

Μια πολύ ωραία ανακοίνωση διαβάσαμε στο σάιτ της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Θεσπρωτίας:

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/index.php?option=com_content&view=article&id=549

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 30 Αύγουστος 2011 12:21)

Διαβάζοντας τα στοιχεία που εκεί δημοσιεύονται μαθαίνουμε πόσοι διευθυντές παρέμειναν διευθυντές, πόσοι είναι οι νέοι στα καθήκοντα αυτά, πόσοι οι άντρες, πόσες οι γυναίκες και πολλά άλλα.

Καθώς όμως με νεότερη απόφαση άλλαξε ο διευθυντής στο Δημοτικό σχολείο Συβότων:

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/index.php?option=com_content&view=article&id=548

και στη θέση της κ. Καρατζένη που είχε αρχικά τοποθετηθεί εκεί ως διευθύντρια, τοποθετήθηκε για το συμφέρον της υπηρεσίας ο κ. Γούλας Νικόλαος, τα στατιστικά θα πρέπει να αλλάξουν. Γιατί πλέον από τους 20 διευθυντές που τοποθετήθηκαν σε δημοτικά σχολεία της Θεσπρωτίας δεν είναι 2 οι γυναίκες αλλά μόνο 1. Και το ποσοστό αντί για 10% είναι μόλις 5%. Τρομακτικά μικρό. Και δε συνάδει με τις εξαγγελίες για την ισοτιμία των γυναικών...

Κατά τα άλλα δεν έχουμε δεδομένα για να κρίνουμε ποια άλλα στατιστικά πρέπει να αλλάξουν. Πχ αν ο κ. Γούλας ήταν και πριν διευθυντής ή πρώτη φορά αναλαμβάνει.

Πάντως με βάση όσα δημοσιεύτηκαν προσέχουμε ότι μόλις 5 από τους 20 διευθυντές είναι νέοι διευθυντές. Ενώ οι 15 επιλέχθηκαν ξανά. Η ανανέωση λοιπόν των προσώπων ήταν της τάξης του 25%. Ποσοστό που αναγκάζει σε διάφορες σκέψεις. Πχ αν αξίζει τον κόπο η επανάκριση στελεχών και αν αξίζει και τα χρήματα που σπαταλώνται σε καιρούς δεινούς για την οικονομία όταν καταλήγει σε επανεκλογή του 75% των παλιών στελεχών;

Ίσως λοιπόν θα ήταν αναγκαίο αυτά τα στατιστικά να αποτελέσουν αντικείμενο και των υπηρεσιών του υπουργείου οικονομικών. Και σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα του υπουργείου παιδείας να μελετήσουν βελτίωση του υπάρχοντος συστήματος. Δε λέω να ξαναγυρίσουμε στην παλιά κατάσταση, στη μονιμότητα των στελεχών, αλλά να βρεθεί ένας ενδιάμεσος τρόπος που να συνδυάζει τα θετικά και των δύο μορφών επιλογής. Πχ όταν κάποιος σε δυο διαφορετικές κρίσεις επιλέγεται ως διευθυντής και έχει ευδόκιμη θητεία, να μονιμοποιείται στη θέση του διευθυντή. Όχι όμως και στο σχολείο που κατέχει. Οι τοποθετήσεις να εξακολουθήσουν να γίνονται με σύγκριση των μορίων του καθενός και τις προτιμήσεις του. Έτσι και οι μόνιμοι διευθυντές θα αναγκάζονται να φροντίζουν για τη βελτίωση των προσόντων τους ώστε να μη χάσουν το σχολείο τους ή να καταφέρουν να μετακινηθούν σε ένα άλλο σχολείο που απαιτεί περισσότερα μόρια.

Αντίστοιχα τα στατιστικά αυτά πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης και προβληματισμού ως προς την ασθενική παρουσία των γυναικών. Δεν μπορεί σε κλάδο που γυναικοκρατείται να είναι τόσο μικρό το ποσοστό γυναικών σε θέσεις στελεχών. Κάτι φταίει! Και επηρεάζει αρνητικά την επαγγελματική εξέλιξη των γυναικών εκπαιδευτικών. Και είναι συμφέρον για την εκπαίδευση να βρει αυτό το κάτι και να το διορθώσει, ώστε να μη μένουν εκτός νυμφώνος άξιοι υπάλληλοι λόγω φύλου.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5286
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης