ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ... ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ... ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Απρ 03, 2014 11:52 pm

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΟΛΜΕ:


ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Oι Σύλλογοι Διδασκόντων προχωρούν στη σύνταξη πρακτικού στο οποίο αναφέρεται η διαφωνία τους με την αυτοαξιολόγηση.

Όσοι σύλλογοι έχουν ήδη πάρει τέτοιες αποφάσεις, να τις καταγράψουν άμεσα στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων.

Καλούμε τους διευθυντές σχολείων μαζί με τους Συλλ. Διδασκόντων και όλο τον κλάδο, να μην υλοποιήσουν την εντολή της τελευταίας εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ για υποχρεωτική ανάθεση καθηκόντων στις ομάδες εργασίας. Οι συνάδελφοι διευθυντές καλούνται να εκφράσουν εγγράφως τη διαφωνία τους προς την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και την επιφύλαξη για τη νομιμότητά της, σύμφωνα με την εξώδικη αναφορά της ΟΛΜΕ προς του ΥΠΑΙΘ. Σαν τελικό μέτρο, οι συνάδελφοι διευθυντές καλούνται να υποβάλουν την παραίτησή τους, όπως ήδη έχουν κάνει διευθυντές σε όλη τη χώρα.

Οι συνάδελφοι δεν είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν σε ομάδες εργασίας, όπως δικαιούνται σύμφωνα με το νόμο.

Σε περίπτωση υποχρεωτικής ανάθεσης, δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να συμμετέχουν στις ομάδες και επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.

Σας επισυνάπτουμε ένα σχέδιο δήλωσης που μπορεί να αξιοποιηθεί από τους συναδέλφους σΆ αυτή την κατεύθυνση.

Επισημαίνουμε ότι:  

1) Σε περίπτωση που διευθυντής προχωρήσει σε υποχρεωτικές αναθέσεις, αυτό καταγράφεται στο βιβλίο πράξεων του διευθυντή ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.  

2) Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων δεν καταγράφονται οι απόψεις/αρνήσεις συμμετοχής των συναδέλφων, παρά μόνο εάν οι ίδιοι το ζητήσουν.

Συνεχίζουμε τη μάχη για την απόκρουση της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης, με συλλογικές αποφάσεις, συσπειρωμένοι στα σωματεία μας, σε κοινή δράση με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν κάνουμε βήμα πίσω.

(ακολουθεί το σχέδιο ΔΗΛΩΣΗΣ)

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΕ

Δηλώνω ότι δεν επιθυμώ τη συμμετοχή μου σε ομάδες εργασίας για την ΑΕΕ γιατί:
δεν θέλω ως εκπαιδευτικός να υλοποιήσω τον αντιδραστικό μηχανισμό της αξιολόγησης που θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, στο παραπέρα χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών – μισθολογικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και στην απόλυση πολλών εξ αυτών.

Έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μου (όπου υπάρχει),
την απόφαση του Σωματείου και της Ομοσπονδίας μου

Θεωρώ, τέλος, ότι η όποια υποχρεωτική συμμετοχή μου ανατεθεί είναι και θεσμικά παράτυπη, υποβαθμίζει παιδαγωγικά και ουσιαστικά τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων και επιφυλάσσομαι παντός νόμιμου δικαιώματος μου.



http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=7505

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ... ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Απρ 04, 2014 12:42 am

Ας δούμε τώρα και τι λέει η ΔΟΕ. Που προσπαθεί κάτω από το βάρος των αντιδράσεων της βάσης του κλάδου να δείξει ότι και αυτή αντιστέκεται.

ΘΕΜΑ: Εξειδίκευση της απόφασης της Δ.Ο.Ε. της 30-3-2014 σε σχέση με τις ενέργειες των συλλόγων διδασκόντων

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την απόφασή του στις 30 Μαρτίου 2014, έπειτα από την «επιστράτευση» που επέβαλε με την εγκύκλιο της 24ης Μαρτίου ο Υπουργός Παιδείας, κάλεσε τους συλλόγους διδασκόντων «…να επιβεβαιώσουν τη βούλησή τους να μη στελεχώσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας, να ολοκληρώσουν τη σύνταξη των πρακτικών και να γνωστοποιήσουν την απόφασή τους στον τοπικό Σύλλογο».

Στη συνέχεια οι «επιστρατευμένοι» διευθυντές των σχολικών μονάδων, αναγκαστικά, ορίζουν τις ομάδες εργασίας.

Με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, παρ. 2 του άρθρο 25 του Ν. 3528/2007 (όπως αναφέρει και η γνωμοδότηση της Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε.), « Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν».

Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εξειδικεύοντας την απόφασή του, καλεί τους συναδέλφους μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της σύνταξης των πρακτικών με τα οποία αρνούνται την εθελοντική συγκρότηση των ομάδων εργασίας (σχετικό υπόδειγμα έχει αποσταλεί), να προχωρήσουν στις παρακάτω ενέργειες :

· Οι Διευθυντές αναγράφουν στο Βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή ότι « Έπειτα από την υπΆ αριθ. 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, συντάσσω την παρούσα πράξη με την οποία προχωρώ στη σύσταση ομάδων εργασίας στα πλαίσια της Α.Ε.Ε. Θεωρώ ότι η ενέργεια αυτή αντίκειται στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο, δεδομένου ότι το άρθρο 39 παρ.5 του Καθηκοντολογίου έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη ρητή διάταξη της ιδίας Υπουργικής απόφασης, η οποία αναθέτει αποκλειστικά και μόνο στον Σύλλογο Διδασκόντων την αρμοδιότητα διενέργειας της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης. Επιπρόσθετα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς αναφέρεται σε περιπτώσεις διαφορετικές από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης ενώ παράλληλα, ο Σύλλογος έχει ήδη λάβει απόφαση επί του θέματος, πράγμα, που βεβαίως σημαίνει, ότι δεν γεννάται ζήτημα αδυναμίας λήψης απόφασης για οποιονδήποτε λόγο. (Σύμφωνα με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.)»

· Μετά την πράξη ανάθεσης του Διευθυντή, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αφού πάρουν αντίγραφο της πράξης, θα πρέπει να συντάξουν έγγραφο, συνολικά ή ο καθένας χωριστά, το οποίο θα καταθέσουν στο Διευθυντή του σχολείου και θα αναφέρει,

«Κύριε Διευθυντά (ή Κυρία Διευθύντρια), έλαβα αντίγραφο της υπΆ αριθμόν ……….. απόφασης σας με την οποία με ορίζετε μέλος ομάδας εργασίας της Α.Ε.Ε., παρά το γεγονός, ότι η παραπάνω αρμοδιότητα ανήκει αποκλειστικά στον σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος έχει ήδη αποφασίσει επί του θέματος. Με το παρόν έγγραφο σας δηλώνω, ότι παρά το γεγονός, ότι θεωρώ την εντολή σας παράνομη, ελλείψει αρμοδιότητας, (Σύμφωνα με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.) θα εκτελέσω αυτήν, επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου».

Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συντάξουν το κείμενο σε δύο αντίτυπα ώστε στο ένα από αυτά να προστεθεί ο αριθμός πρωτοκόλλου του σχολείου.

Είναι πολύ σημαντικό οι Διευθυντές να διατυπώσουν οπωσδήποτε την παραπάνω άποψη ώστε οι όποιες ευθύνες να βαρύνουν μόνο το Υπουργείο Παιδείας και όχι τους ίδιους.

Η άσκηση του δικαιώματος της αναφοράς σε περίπτωση που ο υπάλληλος θεωρεί ότι η εντολή που έχει λάβει είναι παράνομη, αποτελεί δικαίωμα και παράλληλα υποχρέωση του υπαλλήλου (σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα) και έτσι δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα.

Υπενθυμίζουμε ότι η Δ.Ο.Ε. έχει ήδη δώσει εντολή στη Νομική της Σύμβουλο για κατάθεση αίτησης ακύρωσης της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας και θα προχωρήσει σε επιλεγμένες νομικού χαρακτήρα κινήσεις. Είναι απαραίτητο να τονίσουμε ότι καμία κίνηση μεμονωμένη δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί παρά μόνο έπειτα από συνεννόηση με τη Δ.Ο.Ε.

Σχετικά με το τι θα πρέπει να πράξουν οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί καθώς και οι συνάδελφοι που υπηρετούν σε 1/θέσια, 2/θέσια και 3/θέσια σχολεία, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι, προφανώς σκόπιμα, υπάρχει διάχυτη εκ μέρους της διοίκησης ασάφεια και απουσία συγκεκριμένων οδηγιών με αποτέλεσμα πολλοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικοί Σύμβουλοι με «υπερβάλλοντα ζήλο» να πιέζουν τους εκπαιδευτικούς στην κατεύθυνση της συγκρότησης ομάδων εργασίας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο υλικό της αξιολόγησης και συγκεκριμένα στον Τόμο 2: «Ανάλογα με τον αριθμό των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, η διαδικασία της γενικής εκτίμησης αναπτύσσεται με την εργασία των συμμετεχόντων στην ολομέλεια ή και σε επιμέρους ομάδες εργασίας» και στον ίδιο Τόμο 2, σελίδα 15 παρ. 3.2 «Ένας ολιγομελής σύλλογος (για παράδειγμα ένα νηπιαγωγείο ή ένα μικρό δημοτικό σχολείο) είναι δυνατόν να εργαστεί ως μια ομάδα». Η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας 190089/Γ1/10-12-2013, αναφέρει ότι «οι σχολικές μονάδες της προσχολικής αγωγής δεν υποχρεούνται στην υλοποίηση σχεδίων εργασίας ,εκτός και εάν το επιλέξουν με δική τους απόφαση».

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων και των νηπιαγωγείων δεν είναι υποχρεωμένοι να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας (την πραγματοποίηση της γενικής εκτίμησης πραγματοποιεί η ολομέλεια του συλλόγου διδασκόντων) ούτε και να προχωρήσουν στη σύνταξη σχεδίων εργασίας.

Και για του λόγου το αληθές κάντε ΛΗΨΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΔΩ του εγγράφου που μας κοινοποιήθηκε από τη ΔΟΕ με αριθμό πρωτοκόλλου 777 και ημερομηνία 1/4/2014. Και το μόνο που τους δικαιολογεί είναι η ημερομηνία. Γιατί μόνο για πρωταπριλιάτικο αστείο μπορεί να νοηθεί αυτό που μας ζητάνε.

Να κάνουμε δήλωση πως θα εκτελέσουμε την εντολή...

Παρόμοια και για τους διευθυντές είναι ολοφάνερη η καούρα της ΔΟΕ να εκτελέσουν κι αυτοί την εντολή. Δείτε το συγκεκριμένο απόσπασμα:

Στη συνέχεια οι «επιστρατευμένοι» διευθυντές των σχολικών μονάδων, αναγκαστικά, ορίζουν τις ομάδες εργασίας.

Φτάνουν μάλιστα να αποκαλέσουν και επιστρατευμένους τους διευθυντές, χωρίς να υφίσταται επιστράτευση. Βάζουν τάχα και καλά εισαγωγικά για να δείξουν πως μεταφορικά κάνουν χρήση του όρου αλλά δεν απαλλάσσεται η φράση από το υπόγειο μήνυμα που μεταφέρει. Το είδαμε αυτό και στα σχολεία με συναδέλφους να τρομοκρατούνται από τη μνεία της επιστράτευσης και τις συνέπειες που μπορεί να έχει η τυχόν άρνησή τους.

Ας δούμε τώρα ξανά και το απόσπασμα από το έγγραφο της ΟΛΜΕ για τους διευθυντές:

Καλούμε τους διευθυντές σχολείων μαζί με τους Συλλ. Διδασκόντων και όλο τον κλάδο, να μην υλοποιήσουν την εντολή της τελευταίας εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ για υποχρεωτική ανάθεση καθηκόντων στις ομάδες εργασίας. Οι συνάδελφοι διευθυντές καλούνται να εκφράσουν εγγράφως τη διαφωνία τους προς την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και την επιφύλαξη για τη νομιμότητά της, σύμφωνα με την εξώδικη αναφορά της ΟΛΜΕ προς του ΥΠΑΙΘ. Σαν τελικό μέτρο, οι συνάδελφοι διευθυντές καλούνται να υποβάλουν την παραίτησή τους, όπως ήδη έχουν κάνει διευθυντές σε όλη τη χώρα.

Περί παραίτησης μιλούσε και η αρχική απόφασης της ΔΟΕ. Μα στις εξειδίκευση της απόφασης ούτε που την αναφέρουν ως δυνατότητα αντίδρασης των διευθυντών. Αλλά τι παραίτησης; Αξίζει να το σημειώσουμε και αυτό:

Με βάση τις εξελίξεις και την πορεία του αγώνα, εάν το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κρίνει απαραίτητο, θα ζητήσει από του Διευθυντές των σχολείων να θέσουν στη διάθεσή του την πρόθεση παραίτησής τους, αποστέλλοντας σχετικό κείμενο απευθείας στην Ομοσπονδία, προκειμένου να αξιοποιηθεί συνδικαλιστικά (και όχι υπηρεσιακά) στον αγώνα κατά της εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης.

Παραίτηση μαϊμού δηλαδή... για το θεαθήναι και θεατρινισμός που θυμίζει το ποντίκι που βρυχάται.

Όσο για την επονείδιστη φράση που ζήταγαν από τους δασκάλους να γράψουν, πως θα εκτελέσουν την εντολή, αναγκάστηκαν να την πάρουν πίσω κάτω από το βάρος των αντιδράσεων. Έτσι το ίδιο κείμενο είναι πλέον διορθωμένο στο σάιτ της Ομοσπονδίας και λέει τα ακόλουθα:

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10678

Μετά την πράξη ανάθεσης του Διευθυντή, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αφού πάρουν αντίγραφο της πράξης, θα πρέπει να συντάξουν έγγραφο, συνολικά ή ο καθένας χωριστά, το οποίο θα καταθέσουν στο Διευθυντή του σχολείου και θα αναφέρει,

«Κύριε Διευθυντά (ή Κυρία Διευθύντρια), έλαβα αντίγραφο της υπ' αριθμόν ........... απόφασής σας με την οποία με ορίζετε μέλος ομάδας εργασίας της Α.Ε.Ε., παρά το γεγονός, ότι η παραπάνω αρμοδιότητα ανήκει αποκλειστικά στο σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος έχει ήδη αποφασίσει επί του θέματος. Με το παρόν έγγραφο σας δηλώνω ότι θεωρώ την εντολή σας παράνομη, ελλείψει αρμοδιότητας, (Σύμφωνα με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.)και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου».



___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ... ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Απρ 04, 2014 1:15 am

Το θέμα όμως και συνέχεια. Και τέτοια που δεν αρμόζει σε εκπαιδευτικούς και νοήμονες ανθρώπους.

Αναφέρουμε μία χαρακτηριστική που έπεσε στην αντίληψή μας σήμερα το πρωί και σε γκρουπ εκπαιδευτικών στο face book:

Πού είναι η αριστερή ΟΛΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ σήμερα που οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας απεργούν και μπλοκάρουν το σεμινάριο των σχολικών συμβούλων; Την είδε κανείς; Ούτε απεργία, ούτε στάση εργασίας!!! ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!

Αυτό δεν είναι αριστερό συνδικάτο, είναι αριστερή ξεφτίλα!

Ανάρτηση από κάποιον που δεν ενδιαφέρει το όνομά του. Μόνο η σπέκουλα που διαπράττει.

Προπαγανδίζοντας ότι δήθεν η ΟΛΜΕ είναι σήμερα απούσα από τις κινητοποιήσεις.

Μια άθλια προβοκάτσια που αρκεί η επίσκεψη στο σάιτ της ΟΛΜΕ για να καταρρεύσει.

Και από αυτό παραθέτουμε με αποδείξεις τι κάνει σήμερα η ΟΛΜΕ.

1. ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για μέλος της που κινδυνεύει.

http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=7517

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας την Παρασκευή, 4/4/2014 από τις 8 π.μ. έως τις 11 π.μ. για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων στη συγκέντρωση που οργανώνεται από την ΕΛΜΕ Εύβοιας στα γραφεία της Περιφερειακής Δ/νσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας (Αρκαδίου 8, Λαμία), όπου θα εκδικαστεί η υπόθεση της συναδέλφισσας Δ. Γιατράκου.

2. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=7508

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν στις παρακάτω κινητοποιήσεις το επόμενο διάστημα:

(α)        Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπ. Παιδείας που θα πραγματοποιούνται «σεμινάρια επιμόρφωσης» των σχολ. Συμβούλων την Παρασκευή, 4/4 στις 2 μ.μ. καθώς και το Σάββατο 5/4 και την Κυριακή 6/4 στις 9 π.μ., για να εκφράσουμε την πλήρη αντίθεση του κλάδου μας στην προωθούμενη αξιολόγηση

Είναι προφανές ότι κάποιους τους τσούζει πολύ η καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών στα σχέδια του υπουργείου παιδείας που είναι ταυτόχρονα και δημοσκόπηση για την εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης. 93.5% του κλάδου των δασκάλων είπαν ενυπόγραφα ΟΧΙ! Και αμέτρητοι σύλλογοι διδασκόντων ομόφωνα αρνήθηκαν να δημιουργήσουν ομάδες αυτοαξιολόγησης. Τέτοιο ηχηρό χαστούκι ήταν λογικό να πονέσει.

Κι αφενός είχαμε τη νέα εγκύκλιο του υπουργού προς τους διευθυντές, για ανάθεση, και αφετέρου οι γαλαζοπράσινοι συνδικαλιστές αισθάνθηκαν το έδαφος να υποχωρεί κάτω από τα πόδια τους.

Βάλε τώρα και τις πολιτικές εξελίξεις. Με τις εκλογές προ των πυλών. Με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου. Με το σκάνδαλο που ξέσπασε για τις επαφές του Μπαλτάκου με τη Χρυσή Αυγή.

Έτσι και άρχισαν οι ψίθυροι πως δε θα έχουμε διπλές μα τριπλές εκλογές.

Ποιο το μέλλον λοιπόν αυτών των συνδικαλιστών που με λόγια προσπαθούν να παραπλανήσουν για το ρόλο τους και στην πράξη βάζουν πλάτη να περάσουν τα πλέον σκληρά μέτρα σε βάρος των εκπαιδευτικών;

Ο πανικός τους πια δεν μπορεί να κρυφτεί.

Και θα προσθέσω και ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα της επικρατούσας κατάστασης. Τη συμμετοχή στη σημερινή απεργία. Μια ολόκληρη χρονιά στο σχολειό μου απεργούσαμε γύρω στους 4 και ενίοτε και 2. Χτες, και μετά από τις εξελίξεις για την αυτοαξιολόγηση, οι συνάδελφοι πήραν απόφαση να το κλείσουμε. Δεν ξέρω αν κάποιος τελικά πήγε για δουλειά, όμως σίγουρα είδα κάποια στιγμή στο χαρτί που δηλώνουμε αν θα κάνουμε απεργία, 16 υπογραφές!

Κι άσε τις εταιρείες δημοσκόπησης να κάνουν τα δικά τους προγνωστικά.

Αρκετά ανέχτηκαν οι εκπαιδευτικοί. Αυτό όμως με την αξιολόγηση δε θα περάσει.

Δεν απεργούμε πλέον για τους μισθούς και τις συντάξεις.

Αντιστεκόμαστε για θέματα αρχών και ιδανικών.

Κι αυτά είναι πολύ πιο ακριβά από τα χρήματα.

Επιπλέον η κατάσταση οριστικά ξεφεύγει από το συνδικαλισμό.

Και αποκτά στοιχεία πολιτικής αντιπαράθεσης.

Να μην πονάει τα φερέφωνα των κομμάτων της συγκυβέρνησης που παριστάνουν τους ανεξάρτητους συνδικαλιστές;

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης