Σύλλογος ΠΕ Ν. Θεσπρωτίας: Καταγγέλλουμε τη στάση και τις ενέργειες του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Σύλλογος ΠΕ Ν. Θεσπρωτίας: Καταγγέλλουμε τη στάση και τις ενέργειες του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Δεκ 10, 2011 9:53 am

Σύλλογος ΠΕ Ν. Θεσπρωτίας:

Καταγγέλλουμε τη στάση και τις ενέργειες

του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας


Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας με έγγραφό του προς την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου ανάμεσα στα άλλα προτείνει:

- «Διδασκαλία από φιλολόγους, μαθηματικούς και φυσικούς στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σχολείου»

- «Κατάργηση των διορισμών για μια διετία»

- «Διάθεση του πλεονάζοντος προσωπικού στη Δ.Δ.Ε και σε διοικητικές θέσεις του Υπουργείου Παιδείας»

- «Σύνδεση της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα»

Όλα τα παραπάνω ο Διευθυντής Εκπαίδευσης τα προτείνει όταν με την πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Τρόικα:

- Οι μισθοί μας έχουν περικοπεί κατά το ήμισυ

- Οι φετινοί διορισμοί ήταν ελάχιστοι (π.χ. 50 δάσκαλοι και 60 νηπιαγωγοί πανελλαδικά)

- Μεγάλος αριθμός βιβλίων, 3 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ακόμη δεν έχει φτάσει στα σχολεία.

- Τα κενά διδακτικού προσωπικού εξακολουθούν και υπάρχουν

- Ωρομίσθιοι και αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου αμείβονται με «μισθούς» πείνας

- Οι επιχορηγήσεις των σχολικών επιτροπών έχουν κυριολεκτικά εξανεμισθεί λόγω της μεγάλης μείωσης (π.χ. τα χρήματα δεν επαρκούν ούτε για θέρμανση)

- Δεκάδες συνάδελφοί μας, στην περιοχή της Θεσπρωτίας, είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται καθημερινά (π.χ. Ιωάννινα) μειώνοντας ακόμη περισσότερο τον «παχυλό» μισθό τους και δυστυχώς, το σημαντικότερο, αυξάνοντας τους κινδύνους λόγω ατυχημάτων για την ίδια τους τη ζωή.

Και ο κατάλογος πραγματικά δεν έχει τέλος…

Φαίνεται πως τα παραπάνω δεν ενδιαφέρουν τον κ. Διευθυντή.

Ξεχνά επίσης ότι ο ρόλος του σχολείου είναι διαπαιδαγωγητικός και μορφωτικός. Ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα σΆ αυτό με βάση την επιστημονική του κατάρτιση και το αντικείμενο σπουδών αλλά και το αντίστοιχο επίπεδο ανάπτυξης του παιδιού. Επιστημονικά και παιδαγωγικά στις ηλικίες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο ρόλο αυτό ανταποκρίνεται ο δάσκαλος. Δεν ευσταθούν ούτε παιδαγωγικά ούτε επιστημονικά οι προτάσεις του για διορισμό ειδικοτήτων και συνεπώς απόλυτη εξειδίκευση των διδακτικών αντικειμένων στο δημοτικό.

Φαίνεται πως έχει βάλει τα δυνατά του να πείσει τους προϊστάμενούς του ότι είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Αποτελεί πράγματι τον «καλύτερο μαθητή» της κυβέρνησης. Θα νιώθει ιδιαίτερη ικανοποίηση η κ. Διαμαντοπούλου…

Καταγγέλλουμε τη στάση και τις ενέργειές του. Ο συγκεκριμένος διευθυντής αποδεικνύει ότι είναι πολέμιος του Δημόσιου Σχολείου και των Λειτουργών του. Δεν έχει καμιά θέση στους κόλπους του εκπαιδευτικού κινήματος και των συλλογικών του οργάνων. Το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι αντί να προτείνει τις απολύσεις των εκπαιδευτικών να πάει ο ίδιος στο σπίτι του (και…αφού είναι υπέρμαχος αυτής της πολιτικής μπορεί να κάνει πράξη για τον εαυτό του το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας).

Το ΔΣ

Ηγ/τσα 09-12-2011

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ALFAVITA http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=52597

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5280
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης