Η ανοικοκυροσύνη αντίδοτο στην κρίση των βιβλίων. Κυρία υπουργέ, δώστε εντολή να ξεκαθαριστούν οι αποθήκες!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Η ανοικοκυροσύνη αντίδοτο στην κρίση των βιβλίων. Κυρία υπουργέ, δώστε εντολή να ξεκαθαριστούν οι αποθήκες!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Σεπ 07, 2011 7:55 am

Εντολή να ξεκαθαρίσουμε τα παλιά βιβλία μάς έδωσε σήμερα ο νέος μας διευθυντής. Λίγες μέρες κι εκείνος στο σχολείο και προσπαθεί να γνωρίσει το χώρο και να βάλει τάξη για το ξεκίνημα της χρονιάς. Μιας χρονιάς που όλα τα είχε της προέκυψε και η κρίση με τα βιβλία...

Ανοίξαμε λοιπόν ντουλάπια, ντουλάπες, συρτάρια, ράφια... Και βρήκαμε πραγματικό θησαυρό!

Εις δόξαν της ανοικοκυροσύνης μας που έστω και για μια φορά αποδεικνύεται πολύτιμη!

Μπορεί λοιπόν να μαυρίσανε το χέρια μας από τη σκόνη, μπορεί να εισπνεύσαμε άλλη τόση και τα ρούχα μας να καταντήσανε για το πλυντήριο αλλά η Μαρία τρισευτυχισμένη δίπλα μου έλεγε πως η τάξη της καλύφθηκε! Κι άλλο τόσο είδαμε πως και οι άλλες τάξεις θα μπορέσουν να ξεκινήσουν μαθήματα χωρίς να πάρει φωτιά το φωτοτυπικό ούτε να μαλλιοτραβιούνται οι συνάδελφοι ποιος θα βγάλει πρώτος φωτοτυπίες...

Βεβαίως, να ξεκαθαρίσουμε ότι το "καλύφθηκαν οι τάξεις" λέγεται με βάση όσα ήδη συζητήσαμε ως σύλλογος διδασκόντων και με το δεδομένο ότι χθες παραλάβαμε κάποια βασικά βιβλία. Συγκεκριμένα ήρθαν τα πρώτα τεύχη της γλώσσας για όλες τις τάξεις του δημοτικού και για τις περισσότερες ήρθαν και μαθηματικά. Επίσης μας έφεραν τη νέα γραμματική της Ε' - Στ' και την Κοινωνική Πολιτική Αγωγή της Πέμπτης.

Τι άλλο σκεφθήκαμε ως λύση; Να εφαρμόσουμε τα αγαθά της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας αλλά και μεθόδους παλαιότερης διδασκαλίας που το τετράδιο μαθητή έπαιζε βασικό ρόλο. Παράδειγμα: Στην Ιστορία και στα Θρησκευτικά και άλλα όμοια μαθήματα μπορούμε να διδάξουμε ακόμη και με ένα βιβλίο ανά τέσσερα παιδιά. Και με την αρχή του νέου σχολείου για "τσάντα στο σχολείο" να ολοκληρώνουμε το μάθημα μέσα στην τάξη ώστε το παιδί να μην έχει στο σπίτι ανάγκη να προσφύγει στο εγχειρίδιο.

Βέβαια σε κάποια μαθήματα δε θα χρειαστούμε τέτοια "κολπάκια" αφού βρήκαμε ικανό αριθμό βιβλίων για όλα τα παιδιά μας. Πχ Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή, Μουσική κλπ. Βιβλία που για κάποιο λόγο είτε δε δόθηκαν ποτέ στους μαθητές είτε περίσσεψαν και δεν επεστράφησαν είτε οι δάσκαλοι προτιμούσαν να τα κρατούν στη βιβλιοθήκη της τάξης για να μη φορτώνονται με μεγάλο βάρος οι τσάντες των παιδιών.

Μια άλλη λύση μπορεί να είναι και η χρησιμοποίηση ακόμη παλιότερων βιβλίων. Πχ στην Ιστορία. Αν δεν υπάρχουν αρκετά νέα τεύχη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το παλιότερο βιβλίο αρκεί ο δάσκαλος να βλέπει από το διαδίκτυο την ύλη του καινούριου και να κάνει ανάλογες προσαρμογές.

Θα χρειαστεί επίσης καλή συνεργασία ανάμεσα στα τμήματα της ίδιας τάξης. Πχ αν τα ανθολόγια που θα εντοπιστούν δεν είναι αρκετά για όλα τα παιδιά οι συνάδελφοι μπορούν να συνεννοηθούν και άλλη μέρα να κάνει ανθολόγιο το ένα τμήμα και άλλη το άλλο, χρησιμοποιώντας τα ίδια βιβλία. Παρόμοια και σε όποιο άλλο μάθημα ή βιβλίο έχουμε πρόβλημα.

Και το μόνο απαραίτητο είναι ο αυστηρός έλεγχος στις βιβλιοθήκες και στις αποθήκες ακόμη των σχολείων ώστε να εντοπιστούν όλα τα βιβλία που μένουν εκεί παραπεταμένα. Ελπίζουμε το μήνυμα να φτάσει στο υπουργείο Παιδείας και να υπάρξει σχετική εγκύκλιος. Να μη μείνει αναξιοποίητο κανένα βιβλίο.

Μακάρι να γίνει και καταγραφή του υλικού που είναι σε τέτοια κατάσταση ώστε να μη χρειάζεται καν η αποστολή νέων βιβλίων. Κρίμα δηλαδή μπρος στην κρίση που αντιμετωπίζουμε να τυπώνονται βιβλία που ήδη υπάρχουν και να καθυστερούν άλλα που δεν έχουμε.

Λίγη τάξη και νοικοκυριό χρειάζεται...


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5280
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ανοικοκυροσύνη αντίδοτο στην κρίση των βιβλίων. Κυρία υπουργέ, δώστε εντολή να ξεκαθαριστούν οι αποθήκες!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 05, 2011 6:24 am

Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, κάναμε το καθήκον μας μπρος στην άνευ προηγουμένου κατάσταση της φετινής χρονιάς. Και από τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη, όπως αποδεικνύουν και όσα ανωτέρω έχουν δημοσιευτεί από τις 7 Σεπτέμβρη. Βουτήξαμε στη σκόνη για να ανακαλύψουμε και το τελευταίο παλιό βιβλίο που κρυβόταν σε συρτάρια και αποθήκες. Τρέξαμε με τα δικά μας αυτοκίνητα να παραλάβουμε πλεονάσματα άλλων σχολείων. Γίναμε παπιά στον ιδρώτα σαν χαμάληδες για να τα κουβαλήσουμε. Αδιαφορήσαμε ακόμη και για τον πυρετό από τις εποχικές ιώσεις και άλλοι καταλήξανε με ίωση μετά την επιχείρηση "ξεθάβουμε βιβλία"...

Κι άλλοι; Οι άλλοι απλά εκμεταλλεύτηκαν ως δεν όφειλαν τον υπερβάλλοντα ζήλο των εκπαιδευτικών. Παρουσιάζοντας δεδομένα που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και καλλιεργώντας εντυπώσεις πως οι ελλείψεις βιβλίων δεν είναι υπαρκτό πρόβλημα αλλά προβοκάτσια των εκπαιδευτικών!!! Και δαρμένοι λοιπόν οι δάσκαλοι και φταίχτες!

Χαρακτηριστικό της κατάστασης παραπληροφόρησης και το ακόλουθο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ και που απασχόλησε χτες βράδυ τη συνεδρίαση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσπρωτίας για τους λιβέλους που εκτοξεύει και εναντίον του Συλλόγου μας:

ΠΗΓΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ

Η διαμαρτυρία των δασκάλων και ο «σκοπός» της


13/09/2011 από pap

Χτες πρώτη μέρα έναρξης των σχολείων, στην πόλη μας είχαμε μια διαμαρτυρία μερίδας δασκάλων, στη διεύθυνση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι συγκεκριμένοι δάσκαλοι μόλις τέλειωσαν με τον αγιασμό «σήκωσαν τα πανό τους και ξεκίνησαν» για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τη διάλυση της δημόσιας παιδείας. Θεωρώντας προφανώς την διεύθυνση α/θμιας εκπαίδευσης συνένοχη για τη «διάλυση» της παιδείας. Τα συνθήματα που είχαν στο πανό τους ήταν: «ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ», «ΤΩΡΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΧΡΗΜΑΤΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Επισκεπτόμενος σήμερα την ιστοσελίδα της α/θμιας εκπαίδευσης διαπιστώνω ότι έχει αναρτηθεί από την διεύθυνση ένα πρόγραμμα «excel», στο οποίο τα σχολεία δηλώνουν (οι διευθυντές τους) τα περίσσια βιβλία. Αρκετά δημοτικά είχαν αναρτήσει περισσευούμενα βιβλία. Στη πόλη μας ή μάλλον στο νομό μας τελικά όχι μόνο δεν υπήρξε έλλειψη βιβλίων αντίθετα μάλιστα υπάρχουν περίσσια βιβλία. Όσο για εκπαιδευτικούς, απΆ ότι ξέρω δεν υπάρχουν καθόλου ελλείψεις, αντιθέτως υπάρχουν αδιάθετες ώρες. Χρήματα οι σχολικές επιτροπές όχι μόνον έχουν αλλά ο Δήμος Ηγ/τσας οφείλει αρκετά χρήματα στα σχολεία, από επιχορηγήσεις που έχει πάρει και δεν έχει ακόμη αποδώσει, για τις οποίες οι δάσκαλοι ποτέ τους δεν έχουν διαμαρτυρηθεί!!!

Τι είναι εκείνο όμως που ώθησε το σύλλογο των δασκάλων να προβεί σΆ αυτή την διαμαρτυρία; Ήθελε γενικώς να διαμαρτυρηθεί για την κατάσταση που επικρατεί σΆ όλη γενικά την παιδεία και θεώρησε ότι ο καλύτερος αποδέκτης είναι ο διευθυντής α/θμιας εκπαίδευσης Θεσπρωτίας; Μα αγαπητοί δάσκαλοι τα προβλήματα που θέτετε με το πανό σας δεν υφίστανται στα σχολεία της α/θμιας του νομού. Μήπως θέλατε να διαμαρτυρηθείτε για τα σχολεία της Κοζάνης (!!!) και είπατε δε βαριέσαι που να πηγαίνουμε Κοζάνη ας πάμε μέχρι την οδό Κύπρου(!!!) που είναι κοντά; Η στάση του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκτός από το ότι θα πρέπει να προβληματίσει τους τίμιους δημοκράτες και εργατικούς δασκάλους θα πρέπει να προβληματίσει και τους γονείς για το ρόλο που ενδεχομένως παίζουν διάφοροι κομματικοί συνδικαλιστές που το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει είναι τα προβλήματα των σχολείων.

Απάντηση επίσημη για το λιβελογράφημα κατά των εκπαιδευτικών και του συλλόγου μας συνέταξε ήδη το Διοικητικό μας Συμβούλιο και οσονούπω θα την κοινοποιήσει όπου δει. Από την πλευρά μου όμως θα προσθέσω και τα ακόλουθα:

Είμαστε πλέον στις 5 Οκτωβρίου. Δηλαδή στην τέταρτη εβδομάδα λειτουργίας του σχολείου. Και ακόμη απουσιάζουν βασικά βιβλία από τα σχολεία. Συγκεκριμένα αναφέρω για τη δική μου τάξη (πέμπτη τάξη δημοτικού) ποια βιβλία παρέλαβα και ποια όχι:

ΓΛΩΣΣΑ:

βιβλίο μαθητή, Α' τεύχος: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά
βιβλίο Γραμματικής: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά

λεξικό: το είχαν τα παιδιά από πέρυσι (είναι το ίδιο για Δ, Ε και Στ' τάξη)

ανθολόγιο: χρησιμοποιούμε παλιά βιβλία (σημειωμένα ή και φθαρμένα) που εντοπίσαμε στην αποθήκη ή έφεραν οι μεγαλύτεροι μαθητές

τετράδιο εργασιών γλώσσας, Α' τεύχος: Εντοπίσαμε στις αποθήκες ελάχιστα τεύχη και προσπαθήσαμε να βρούμε και άλλα από τα πλεονάσματα που δημοσίευε το σάιτ της πρωτοβάθμιας και συγκεκριμένα από το δημοτικό σχολείο Παραμυθιάς, όπου αναφέρονταν 38 τεύχη του συγκεκριμένου βιβλίου. Πλην σταθήκαμε άτυχοι. Αν και το σάιτ της Πρωτοβάθμιας:

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/index.php?option=com_content&view=article&id=571:2010-11-22-09-19-42&catid=36&Itemid=64

ακόμη και σήμερα αναγράφει πλεόνασμα 38 τευχών, στην Παραμυθιά δεν υπάρχει ούτε ένα!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

βιβλίο μαθητή: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά

τετράδιο εργασιών, Α' τεύχος: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά - με καθυστέρηση δύο εβδομάδων περίπου

ΦΥΣΙΚΗ

βιβλίο μαθητή: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά - με καθυστέρηση δύο εβδομάδων περίπου

τετράδιο εργασιών: εντοπίσαμε μικρό αριθμό παλιών βιβλίων στις αποθήκες ή φέραμε από άλλα σχολεία και κάνουμε μάθημα με ένα βιβλίο ανά δύο παιδιά, αν και είναι ασύμφορη η μέθοδος αφού πρέπει τα παιδιά να σημειώνουν στο βιβλίο αυτό παρατηρήσεις για πειράματα και συμπεράσματα. Να προσθέσω ότι κάποια εγχειρίδια είναι συμπληρωμένα στο χώρο των ασκήσεων από παλιούς μαθητές...

ΙΣΤΟΡΙΑ

βιβλίο μαθητή: βρήκαμε στις αποθήκες ελάχιστο αριθμό βιβλίων (ένα ανά 6 παιδιά)

τετράδιο εργασιών: μοιράσαμε σε όλα τα παιδιά παλιά εγχειρίδια που βρήκαμε στις αποθήκες μας αλλά αρκετά είναι σημειωμένα από τους παλιούς μαθητές...

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ:

βιβλίο μαθητή: βρήκαμε μικρό αριθμό στις αποθήκες, δε φτάνουν ούτε ένα βιβλίο ανά θρανίο...

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:

βιβλίο μαθητή: ναι, πήραμε καινούρια βιβλία για όλα τα παιδιά

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

βιβλίο μαθητή: ελάχιστα παλιά τεύχη (ένα ανά τρία παιδιά) που παραλάβαμε από άλλα σχολεία κυρίως

τετράδιο εργασιών: τα ίδια και χειρότερα όπως προηγουμένως... (ένα βιβλίο ανά 6 παιδιά)

Για τα Εικαστικά, τη Φυσική Αγωγή και τη Μουσική εντοπίσαμε στις αποθήκες μας ικανό αριθμό βιβλίων. Φυσικά είναι βιβλία παλιά, φθαρμένα ορισμένα από αυτά, βρώμικα ή και συμπληρωμένα ορισμένα από τους παλιούς μαθητές.

Στα ανωτέρω προσθέστε και τα βιβλία Αγγλικών, που επίσης δεν παραλάβαμε καινούρια, και τα βιβλία Γερμανικών.

Προσθέστε όμως και την απουσία Μουσικού από το σχολείο, καθηγητή Γερμανικής καθώς και παιδαγωγού από το Τμήμα Ένταξης, αν και έχουμε μαθητές με διαπιστωμένες ανάγκες από τα αρμόδια όργανα για ειδική αγωγή...

Όσον αφορά τους δασκάλους, και όσα γράφει το ιστολόγιο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ για τις αδιάθετες ώρες. Πράγματι έτσι είναι. Περισσεύουν κάποιες αδιάθετες ώρες. Η συντριπτική όμως πλειοψηφία των εκπαιδευτικών διδάσκει το σύνολο των ωρών που προβλέπει ο νόμος. Αν κάποιοι, ελάχιστοι, δεν ανήκουν στην περίπτωση αυτή, ας το δει η υπηρεσία και ας ρυθμίσει ανάλογα το ζήτημα. Γιατί και για μας είναι πρόκληση άλλοι να εργαζόμαστε κανονικά όλο το ωράριό μας και άλλοι όχι. Θέσαμε μάλιστα το ζήτημα και στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας και ασπάστηκε την άποψή μας. Πρόκειται μάλιστα να κάνει και σχετικές ενέργειες.

Για τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια, που υπήρξαν σχετικές αιχμές στα σχόλια του ιστολογίου ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ: Προκαλώ οιονδήποτε να αποδείξει ότι προσωπικά κάνω κάτι τέτοιο. Αλλά και παρακαλώ τους αρμοδίους να εντοπίσουν τους παραβάτες εκπαιδευτικούς και να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά. Δεν μπορεί τα όποια λαμόγια να προσβάλουν με τη συμπεριφορά τους όλο τον υπόλοιπο κλάδο. Οφείλω όμως να προσθέσω ότι αρκετοί από μας βρισκόμαστε στην αντίπερα όχθη. Και ενίοτε παραβιάζουμε σε βάρος μας το εργασιακό μας ωράριο προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες του σχολείου. Όταν λοιπόν μιλάνε κάποιοι για τους φροντιστηριάκηδες που αμαυρώνουν τον κλάδο μας, να αναφέρουν και εκείνους που πάνε ακόμη και απόγευμα στο σχολείο ή και Σαββατοκύριακα. Όπως επίσης χρωστάνε να υπογραμμίζουν τον πρόσθετο φόρτο εργασίας μας φέτος για προετοιμασία φωτοτυπιών ή άλλης μορφής υλικού προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη βιβλίων. Μικρό δείγμα μπορείτε να δείτε εδώ:

http://faros.fforumfree.com/t280-topic#1826

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνουν όλα αυτά; Και υπάρχουν οι τεχνικές δυνατότητες στα σχολεία μας για να το κάνουμε; Ή χρειάζεται να πληρώνουμε από την τσέπη μας και μάλιστα την ίδια ώρα που ο μισθός μας κυριολεκτικά δε φτάνει ούτε για να φάμε;

Αντί λοιπόν για ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που βάλλονται πανταχόθεν και εκτελούν το καθήκον τους με τεράστια συνέπεια ακόμη και στις συνθήκες του σήμερα, κάποιοι βρίσκουν ευκαιρία να διαδίδουν ασύστολα ψεύδη σε βάρος μας. Ας αναρωτηθούν όλοι για τις σκοπιμότητες αυτών των ενεργειών...

Προσωπικά πάντως πλημμύρισα από οργή και αγανάκτηση διαβάζοντας το άρθρο στα Αμφιλεγόμενα. Αφενός γιατί ήμουν από αυτούς που χώθηκαν μέσα σε σκονισμένες αποθήκες και ντουλάπες για να βρουν παλιά βιβλία, έτρεξα με το ιδιωτικό μου αυτοκίνητο να παραλάβω μαζί με άλλους συναδέλφους μου όσα καινούρια μας έστειλαν και επιπλέον ήμουν εκείνες τις μέρες με ίωση γαστρεντερίτιδας και 38,5 πυρετό. Κι ακόμη. Γιατί δεν κατάφερα να πάρω μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας του συλλόγου μας αφού αμέσως μετά τον αγιασμό στο σχολείο μας κληθήκαμε σε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων και η οποία κράτησε πέραν του εργασιακού μας ωραρίου. Τώρα τι νομίζουν οι άλλοι για μας τους εκπαιδευτικούς, είναι δικό τους ζήτημα. Εμάς μας αρκεί που ξέρουμε ότι με αυτοθυσία κάνουμε το καθήκον μας ακόμη και τώρα που τελείως άδικα πληρώνουμε μονόπλευρα την οικονομική κρίση. Ξέρουμε όμως, έχουμε συνείδηση, ότι δεν φταίνε για όσα περνάμε οι μαθητές μας. Κι άρα χρωστάμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην πληρώσουν τα παιδιά όσα παράλογα συμβαίνουν σήμερα.

Ελπίζω, να υπάρχουν και λογικοί άνθρωποι που βλέπουν και εκτιμούν τους κόπους μας. Ας γνωρίζουν όμως και την αιτία... Μόνο για τα παιδιά. Και για τον όρκο που δώσαμε... Κι όχι γιατί δεν ξέρουμε τα δικαιώματά μας ως εργαζόμενοι και ως άνθρωποι. Γι' αυτό και όσο και αν ενοχλούνται κάποιοι θα συνεχίσουμε παράλληλα με την εργασία μας και τη συνδικαλιστική μας δράση και τους αγώνες μας. Τόσο για τα εργασιακά μας θέματα όσο και για το όραμα της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.

Οι δάσκαλοι, κύριοι, δε διδάσκουν μόνο με τα βιβλία. Αλλά και με τη στάση ζωής. Κυρίως με αυτή... Κι αλίμονο στο λαό που θέλει δασκάλους ψοφοδεείς και οσφυοκάμπτες κι όχι μπροστάρηδες στους αγώνες για μια καλύτερη ζωή.

Περισσότερα για το θέμα μπορείτε να πληροφορηθείτε όλοι οι ενδιαφερόμενοι στις 12 Οκτώβρη, ώρα 7, στο ΠΑΝΘΕΟ, στην Ηγουμενίτσα. Στην κοινή εκδήλωση καθηγητών και δασκάλων της Θεσπρωτίας για όσα σήμερα ταλανίζουν την Παιδεία. Σας περιμένουμε όλους πρόσωπο με πρόσωπο να συζητήσουμε τα πάντα. Και ιδιαίτερα όσους καταθέτουν λιβελογραφήματα σε βάρος των εκπαιδευτικών μέσω του διαδικτύου.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5280
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης