ΔΕΝ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΔΕΝ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Αυγ 29, 2011 1:15 am

Προσπαθώ από προχτές να διαβάσω τις ανακοινώσεις για την εισαγωγική επιμόρφωση στο σάιτ της Πρωτοβάθμιας Θεσπρωτίας. Αλλά δεν καταφέρνω. Γιατί μόλις κάνω κλικ στο σύνδεσμο μου εμφανίζει την ακόλουθη ειδοποίηση:

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/index.php?option=com_content&view=article&id=544

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/index.php?option=com_content&view=article&id=547

Not Found

The requested URL /dipe_last/images/stories/pdf/prosklhsh2582011 was not found on this server.

Σήμερα λοιπόν αναγκάστηκα να ψάξω άλλον τρόπο και βρήκα το εξής:

http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/prosklhseis/1295-prosklhsh-epimorfotes-eisagwgikhs-epimorfosis.html

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2011-2012
Αρ.Πρωτ.234/23-8-2011
ΑΔΑ: 4ΑΜΓ9-Ρ6Χ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
2ο ΠΕΚ ΑΘΗΝΑΣ

Ταχ. Δ/νση : Ανδρέα Μεταξά 7
Ταχ. Κωδ. : 15237 – Φιλοθέη
Πληροφορίες:
Τηλ. : 210-6892177
FAX : 210-6892477
E-mail : 2pek(ΑΤ)otenet.gr
Ιστοσελίδα : www.2pek.gr

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Επιμορφωτών για διδασκαλία στην Α΄ Φάση της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2011-12»

Στα πλαίσια της διοργάνωσης της Α΄ Φάσης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2011-12, σύμφωνα με την αριθμ.94865/Δ3/23-08-2011 απόφαση της Δ/νσης Προσωπικού Ετέρων Κλάδων-ΥΠΔΒΜΘ, καλούνται όσοι ενδιαφέρονται να διδάξουν στο 2ο ΠΕΚ Αθήνας να υποβάλουν σχετική αίτηση (με βάση το επισυναπτόμενο υπόδειγμα) και βιογραφικό σημείωμα μέχρι τις 26/08/2011 και ώρα 12:00 στην ηλεκτρονική δ/νση: 2pek(ΑΤ)otenet.gr ή με φαξ στο 2106892477.

Στην Α΄ Φάση μπορούν να συμμετέχουν ως επιμορφωτές:

α) Μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, στελέχη του Π.Ι. (Σύμβουλοι, Πάρεδροι) και Σχολικοί Σύμβουλοι.

β) Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αυξημένα προσόντα (με μεταπτυχιακούς τίτλους, με γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένα αντικείμενα-δράσεις) οι οποίοι εργάζονται σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία ή σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες του δημοσίου της περιοχής ευθύνης του Π.Ε.Κ.

γ) Ιδιώτες χωρίς δελτίο παροχής υπηρεσιών οι οποίοι διδάσκουν βάσει του Π.Δ. 407/80,

δ) Μέλη του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού των Πανεπιστημίων «Ε.Ε.ΔΙ.Π.» (Ν.2817/2000)

ε) Συνταξιούχοι: Καθηγητές Πανεπιστημίου και ΤΕΙ, Σύμβουλοι ή Πάρεδροι του Π.Ι. και Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι συνταξιοδοτήθηκαν εντός της τελευταίας τριετίας.

στ) Διευθυντές και Υποδιευθυντές των Π.Ε.Κ. μόνο στην περιοχή ευθύνης του οικείου Π.Ε.Κ., για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων επιμορφωτικών αναγκών.

Λόγω της ιδιομορφίας που παρουσιάζουν οι περιοχές ευθύνης ορισμένων Π.Ε.Κ., μπορεί να αξιοποιηθούν ως επιμορφωτές στην Α' Φάση εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αυξημένα προσόντα:

- Στα 1ο Αθήνας, 2ο Αθήνας, 3ο Αθήνας και Πειραιά: εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται σε δημόσια σχολεία ή εκπαιδευτικές υπηρεσίες του δημοσίου που ανήκουν στις Διευθύνσεις Ν.Δ. Αθηνών, Ν.Δ. Αν. Αττικής, Ν.Δ. Δυτ. Αττικής και Ν.Δ. Πειραιά.

Πλαίσιο Αναλυτικού Προγράμματος της Α' Φάσης:

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στηρίζεται σε βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως είναι:
· Ο καθοριστικός ρόλος των γνώσεων και των εμπειριών των επιμορφούμενων
· Η ενεργητική συμμετοχή των επιμορφούμενων στην επιμορφωτική διαδικασία
· Η χρήση βιωματικών επιμορφωτικών τεχνικών
· Η συνεργατική διερεύνηση των υπό μελέτη θεμάτων
· Ο στοχαστικός και αναστοχαστικός χαρακτήρας της επιμορφωτικής διαδικασίας.

Περιλαμβάνει θέματα που έχουν σχέση με το σχολείο, την αγωγή, τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική διαδικασία γενικότερα. Ειδικότερα, οι στόχοι της επιμόρφωσης είναι η άμεση σύνδεση του Προγράμματος με τις ανάγκες της τάξης και του σχολείου, η επικέντρωση σε πραγματικά προβλήματα και εφαρμογές και η αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση του έργου τους.

Σε όλες τις επιμορφωτικές συναντήσεις αναδεικνύεται το ζήτημα της ενημέρωσης και της συνεργασίας με τους μαθητές και τους γονείς για την επίτευξη των στόχων που τίθενται, η ανάγκη για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν στη σχολική μονάδα από το σύνολο των μελών του Συλλόγου των διδασκόντων, καθώς και το σημαντικό ζήτημα των σχέσεων τόσο μεταξύ των εκπαιδευτικών όσο και μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Παρόμοια, το πρόγραμμα διατρέχουν τα ζητήματα του παιδαγωγικού και διδακτικού προγραμματισμού, της αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, της δια βίου μάθησης.

Θεματικά Πεδία Α΄ Φάσης

Ι. Για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς:

Α΄ Φάση (45 ώρες)

1. Αρχές διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης (8 ώρες)

1α Δομή εκπαίδευσης. Οι νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν στις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που απορρέουν από την ιδιότητα των εκπαιδευτικών ως δημοσίων υπαλλήλων.
Η βασική νομοθεσία που ρυθμίζει τα θέματα διοίκησης της σχολικής μονάδας. (4 ώρες)

1β Ο ρόλος της Ηγεσίας στο σχολείο (Διευθυντή, Συλλόγου διδασκόντων, Σχολικού Συμβούλου, εκπαιδευτικών κ.λπ.). Μαθητικά συμβούλια, σχέσεις των εκπαιδευτικών μεταξύ τους , με τους γονείς και την ευρύτερη εκπαιδευτική και τοπική κοινότητα, Σύλλογοι γονέων, Συνδικαλιστικά όργανα, Τοπική Κοινότητα. (4 ώρες)

2. Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης (8 ώρες)

2α Προσδοκίες και επιδιώξεις των εκπαιδευτικών, διαμόρφωση-διαπραγμάτευση παιδαγωγικού και διδακτικού συμβολαίου (Εργαστήριο: 4 ώρες)

2β Διαχείριση της πολυμορφίας του μαθητικού πληθυσμού, ζητήματα συμπεριφοράς, μαθησιακές δυσκολίες (Εργαστήριο: 4 ώρες)

3. Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος - Μοντέλα διδασκαλίας και στρατηγικές που ευνοούν την ενεργό συμμετοχή και αυτενέργεια των μαθητών (8 ώρες)

3α Παρουσίαση της φιλοσοφίας των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων. Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος (Εργαστήριο: 4 ώρες)

3β Προετοιμασία διδακτικής ενότητας ή κεφαλαίου, στάδια διδασκαλίας με επιλογή διδακτικών στόχων και αντίστοιχων διδακτικών ενεργειών και μαθησιακών δραστηριοτήτων (εξοικείωση με μοντέλα διδασκαλίας, διδακτικές στρατηγικές και διδακτικά εργαλεία) (Εργαστήριο: 4 ώρες)

4. Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας (8 ώρες)

4α Εικονικές διδασκαλίες, μικροδιδασκαλίες, διδακτικές καταστάσεις / βιντεοσκοπημένες διδασκαλίες (Εργαστήριο: 4 ώρες)

4β. Σχέδια εργασίας, ερευνητικές εργασίες (projects), ομαδοσυνεργατική προσέγγιση, λειτουργία των ομάδων (Εργαστήριο: 4 ώρες)

5. Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία σε σχέση με τον μαθητή και το διδακτικό έργο (8 ώρες)

5α Η αξιολόγηση στην πράξη: Βασικές αρχές, μορφές, κριτήρια, τεχνικές αξιολόγησης του μαθητή μέσα από παραδείγματα διαμόρφωσης δοκιμασιών και διαμόρφωση κριτηρίων βαθμολογίας (εργαστήριο: 4 διδακτικές ώρες)

5β Τρόποι αξιολόγησης του διδακτικού έργου - Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού και μαθητή, φάκελος επιτευγμάτων - portfolio (αξιολόγηση μεθόδων και μορφών διδασκαλίας, επίτευξη στόχων κ.ά.) (εργαστήριο: 4 διδακτικές ώρες)

6. Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη (5 ώρες)

6α. Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική διαδικασία. Εικονική διδασκαλία στην οποία αξιοποιούνται οι ΤΠΕ (Εργαστήριο:3 ώρες)

6β. Χρήση συγκεκριμένων εκπαιδευτικών λογισμικών και εργαλείων και αξιοποίηση τους στην τάξη (Εργαστήριο: 2 ώρες)

ΙΙ. Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (30 ώρες):

1. Αρχές διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης (6 ώρες)

1α Δομή εκπαίδευσης. Οι νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν στις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που απορρέουν από την ιδιότητα των εκπαιδευτικών ως δημοσίων υπαλλήλων.
Η βασική νομοθεσία που ρυθμίζει τα θέματα διοίκησης της σχολικής μονάδας. (3 ώρες)

1β Ο ρόλος της Ηγεσίας στο σχολείο (Διευθυντή, Συλλόγου διδασκόντων, Σχολικού Συμβούλου, εκπαιδευτικών κ.λπ.). Μαθητικά συμβούλια, σχέσεις των εκπαιδευτικών μεταξύ τους, με τους γονείς και την ευρύτερη εκπαιδευτική και τοπική κοινότητα. (3 ώρες)

2. Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης (6 ώρες)

2α Προσδοκίες και επιδιώξεις των εκπαιδευτικών, διαμόρφωση-διαπραγμάτευση παιδαγωγικού και διδακτικού συμβολαίου (Εργαστήριο: 2 ώρες)

2β Διαχείριση της πολυμορφίας του μαθητικού πληθυσμού, ζητήματα συμπεριφοράς, διαχείριση κρίσεων, μελέτες περίπτωσης (Εργαστήριο: 4 ώρες)

3. Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος - Μοντέλα διδασκαλίας και στρατηγικές που ευνοούν την ενεργό συμμετοχή και αυτενέργεια των μαθητών (6 ώρες) 3α Παρουσίαση της φιλοσοφίας των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων. Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος (Εργαστήριο: 3 ώρες)

3β Προετοιμασία διδακτικής ενότητας ή κεφαλαίου, στάδια διδασκαλίας με επιλογή διδακτικών στόχων και αντίστοιχων διδακτικών ενεργειών και μαθησιακών δραστηριοτήτων (εξοικείωση με μοντέλα διδασκαλίας, διδακτικές στρατηγικές και διδακτικά εργαλεία) (Εργαστήριο: 3 ώρες)

4. Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας (6 ώρες)

4α Εικονικές διδασκαλίες, μικροδιδασκαλίες, διδακτικές καταστάσεις / βιντεοσκοπημένες διδασκαλίες (Εργαστήριο: 3 ώρες)

4β. Σχέδια εργασίας, ερευνητικές εργασίες (projects) με ομαδοσυνεργατική προσέγγιση, λειτουργία των ομάδων (Εργαστήριο: 3 ώρες)

5. Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία σε σχέση με τον μαθητή και το διδακτικό έργο (6 ώρες)

5α Η αξιολόγηση στην πράξη: Βασικές αρχές, μορφές, κριτήρια, τεχνικές αξιολόγησης του μαθητή μέσα από παραδείγματα διαμόρφωσης δοκιμασιών και διαμόρφωση κριτηρίων βαθμολογίας (εργαστήριο: 4 διδακτικές ώρες)

5β Τρόποι αξιολόγησης του διδακτικού έργου - Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού και μαθητή, φάκελος επιτευγμάτων - portfolio (αξιολόγηση μεθόδων και μορφών διδασκαλίας, επίτευξη στόχων κ.ά.) (Εργαστήριο: 2 διδακτικές ώρες)

Τα Συντονιστικά Συμβούλια των Π.Ε.Κ. θα επιλέξουν τους επιμορφωτές της Α' Φάσης με βάση τα ουσιαστικά και τυπικά τους προσόντα και θα αξιοποιηθούν ανάλογα με το εξειδικευμένο αντικείμενο των σπουδών τους και την επιμορφωτική εμπειρία που διαθέτουν σε κάποιες συγκεκριμένες θεματικές περιοχές.

Οι επιμορφωτές Α΄ φάσης κάθε βαθμίδας και ειδικότητας υποχρεούνται να συμμετάσχουν στην κοινή συνάντηση που θα οργανωθεί με ευθύνη της διοίκησης του Π.Ε.Κ. σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους και στην οποία θα γίνει ενημέρωση και συντονισμός. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης απουσίας τους τα Συντονιστικά Συμβούλια έχουν τη δυνατότητα να τους αντικαταστήσουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Οι υποψήφιοι επιμορφωτές οφείλουν να καταθέσουν στο Π.Ε.Κ. συνοπτικό διάγραμμα διδασκαλίας (θεματικό πεδίο, σύντομη περίληψη, στόχοι διδασκαλίας, μεθοδολογία, εκπαιδευτικό υλικό και ενδεικτική βιβλιογραφία) και, αφού επιλεγούν, το επιμορφωτικό υλικό που θα χορηγήσουν στους επιμορφούμενους, το οποίο και μπορεί να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Π.Ε.Κ. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν ως επιμορφωτές υποχρεούνται την πρώτη φορά της επιλογής τους από το συγκεκριμένο Π.Ε.Κ. να προσκομίσουν σε αυτό εγκαίρως και πριν από την έναρξη του προγράμματος επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων που πιστοποιούν τα αυξημένα προσόντα τους.

Η προκαλούμενη δαπάνη καλύπτεται από τον Ο.ΕΠ.Ε.Κ. από τις πιστώσεις του Π.Δ.Ε. 2011 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό κοινωνικό ταμείο (Ε.Κ.Τ.)

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε και στην ιστοσελίδα του 2ου Π.Ε.Κ.

Ο Διευθυντής του 2ου ΠΕΚ Αθήνας

Μαντάς Ν. Παναγιώτης

Μόνιμος Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου


--------------------------------------------------------------------------------

Αρ.Πρωτ.314/23-08-2011
ΑΔΑ: 4ΑΜΦ9-ΜΕΞ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ (ΠΕΚ) ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Διεύθυνση : I. Κορνάρου, Εσταυρωμένος
71410 Ηράκλειο Κρήτης
Πληροφορίες: Βαρδαβάς Μιχάλης
Τηλ: 2810250793, 2810251875
fax: 2810251876
e-mail: mail(ΑΤ)pek.ira.sch.gr
ΑΔΑ: 4ΑΜΦ9-ΜΕΞ
ΘΕΜΑ: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος επιμορΦωτών, στα πλαίσια του προγράμματος «Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης» σχολικού έτους 2011-12.

Α. Σε εφαρμογή της με αριθμ. 94865/Δ3/23-08-2011 απόφασης του ΥΠΔΒΜΘ, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιμορφωτές {α) Μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων και τει, στελέχη του Π./. (Σύμβουλοι, Πάρεδροι) και Σχολικοί Σύμβουλοι. Β) Εκπαιδευτικοί Πρωτο6άffμιας ή Δευτερο6άffμιας Εκπαίδευσης με αυξημένα προσόντα (με μεταπτυχιακούς τίτλους, με γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένα αντικείμενα-δράσεις) οι οποίοι εργάζονται σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία ή σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες του δημοσίου της περιοχής ευffύνης του Π. Ε. Κ. γ) Ιδιώτες χωρίς δελτίο παροχής υπηρεσιών οι οποίοι διδάσκουν Βάσει του Π.Δ. 407/80, δ) Μέλη του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού των Πανεπιστημίων «Ε.Ε.ΔΙ.Π.» {Ν.2817/2000}, ε) Συνταξιούχοι: Καffηγητές Πανεπιστημίου και τει, Σύμβουλοι ή Πάρεδροι του Π./. και Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι συνταξιοδοτήffηκαν εντός της τελευταίας τριετίας, στ) Διευffυντές και Υποδιευffυντές των Π.Ε.Κ. μόνο στην περιοχή ευffύνης του οικείου Π.Ε.Κ., για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων τοπικών επιμορφωτικών αναγκών και κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του Συντονιστικού Συμβουλίου του Π.Ε.Κ.} να υποβάλουν ηλεκτρονικά (μέσω της ιστοσελίδας του ΠΕΚ Ηρακλείου) μέχρι και 26-08-2011 ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00 αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στα πλαίσια του προγράμματος «Εισαγωγική Επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης» σχολ. έτους 2011-12.

Β. Το πρόγραμμα της εισαγωγικής επιμόρφωσης περιλαμβάνει 6 θεματικά πεδία. Αναλυτικά στοιχεία ανά θεματικό πεδίο μπορείτε να δείτε στην 94865/Δ3/23-08-2011 απόφαση του ΥΠΔΒΜΘ την οποία μπορείτε να διαβάσετε ή να αντιγράψετε από την ιστοσελίδα του ΠΕΚ Ηρακλείου: https://sites.google.com/site/pekirakl/

Γ. Η επιλογή των επιμορφωτών θα γίνει από το Συντονιστικό Συμβούλιο του Π.Ε.Κ. με βάση τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα τους και με βασικό κριτήριο να γνωρίζουν τις βιωματικές συμμετοχικές διαδικασίες μάθησης, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί στον καλύτερο δυνατό βαθμό η εργαστηριακή, πρακτική και αναστοχαστική διάσταση της επιμορφωτικής διαδικασίας σύμφωνα και με τις σχετικές οδηγίες του ΟΕ Π ΕΚ. Οι επιμορφωτές που θα επιλεγούν θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά ενημερωτική ημερίδα που θα διεξαχθεί στην Αθήνα (τρίτη 30 Αυγούστου 2011 σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του ΟΕΠΕΚ).

Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τη Γραμματεία του Π.Ε.Κ. (τηλ.2810250793,2810251875) και στην ιστοσελίδα: https://sites.google.com/site/pekirakl/

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΠΕΛΛΑ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ
Καθηγήτρια Πανεπιστημίου

Μέχρι 26 Αυγούστου... Τζίφος λοιπόν...

Δεν ξέρω βέβαια αν στη Θεσπρωτία υπήρχε άλλη καταληκτική ημερομηνία. Αλλά και πάλι. Ποια εισαγωγική επιμόρφωση; Αφού στη Θεσπρωτία δεν έγιναν διορισμοί στην Πρωτοβάθμια. Άρα θα λειτουργήσουν μόνο σεμινάρια για αναπληρωτές. Μα εκεί δεν περιλαμβάνονται οι νέες τεχνολογίες που κάτι λίγο πιστεύω ότι θα μπορούσα να συμμετάσχω...

Ενώ στο Ηράκλειο, όπως φαίνεται και στην ανακοίνωση που παρέθεσα, έχουν κάθε λόγο να κάνουν σεμινάρια και για νεοδιόριστους αφού εκεί πήγαν ουκ ολίγοι από τους νεοδιόριστους αυτής της χρονιάς...





___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΔΕΝ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Αυγ 30, 2011 2:21 pm

Με ευχάριστη έκπληξη είδαμε ότι διορθώθηκε το τεχνικό πρόβλημα και πλέον οι ανακοινώσεις στο σάιτ της Πρωτοβάθμιας Θεσπρωτίας προβάλλονται κανονικά.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης