Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 6:55 am

Βρισκόμαστε στα 2014. Μήνα Απρίλιο. Και το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας είναι πιο καυτό από ποτέ. Εγκύκλιοι έρχονται η μια πίσω από την άλλη, απεργίες και διαδηλώσεις κάνουν οι εκπαιδευτικοί. Και μέσα σε όλα, είχαμε σήμερα και δηλώσεις του υπουργού της παιδείας που απειλεί με κυρώσεις όσους δεν εφαρμόσουν τους νόμους:

«Όποιος πάει απέναντι στο νόμο  θα υποστεί τις συνέπειες. Έχω στείλει εγκύκλιο  για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης προς τις σχολικές μονάδες και πρέπει να εφαρμοστεί ».

Τη δήλωση αυτή έκανε στη σημερινή συνέντευξη τύπου ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Παράλληλα ο υπουργός Παιδείας είπε :

Α.   «Ντρέπομαι που είμαι υπουργός Παιδείας  , που μετά από 32 χρόνια ξεκινά η αξιολόγηση».

Β.  «Είναι ντροπή για τη χώρα μας  να μην έχει γίνει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εδώ και 30 χρόνια».

Γ. Οι αλλαγές φέρνουν  οξείες αντιδράσεις γιατί κάποιοι ξεβολεύονται»

Δ. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν. Η αξιολόγηση δεν έχει  σκοπό να τιμωρήσει . Προσπαθούμε ένα εντοπίσουμε τις αδυναμίες  για να τις διορθώσουμε.

Δhttp://xenesglosses.eu/2014/04/o-ypourgos-sxetika-me-tin-axiologisi-e/

Το πρώτο που ενοχλεί σε αυτές τις δηλώσεις είναι που την ίδια χρονική στιγμή οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται αντιμέτωποι με μια κατάφωρη παραβίαση του νόμου εκ μέρους του ίδιου του υπουργείου παιδείας. Και μιλάμε για τις μεταθέσεις. Η διαδικασία έπρεπε να ξεκινήσει εδώ και μήνες. Και όμως φτάσαμε Πάσχα και τίποτε. Όταν το ζήτημα των μεταθέσεων είναι εξαιρετικά σοβαρό όχι μόνο για τον ίδιο τον υπάλληλο μα και για την οικογένειά του και βεβαίως και για τα ίδια τα σχολεία. Η ΔΟΕ μάλιστα έχει αναγκαστεί για το θέμα των μεταθέσεων να καταφύγει και στη δικαιοσύνη!

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10646

Αθήνα 6/3/2014

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είχε επισημάνει, στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,  με την απόφασή του στις 6 Δεκεμβρίου 2013 τη σημαντική καθυστέρηση που υπήρχε στη διαδικασία πραγματοποίησης των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών αφού σύμφωνα με το Π.Δ. 50/96 (άρθρο 6, παράγραφος 2) οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών υποβάλλονται μέσα στο μήνα Νοέμβριο κάθε έτους και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η  εγκύκλιος για τις μεταθέσεις δεν είχε εκδοθεί στο χρόνο που ορίζει το Π.Δ. 50/96, χωρίς μάλιστα να συντρέχουν οι λόγοι καθυστέρησης της περσινής χρονιάς.

 Με νέα απόφαση στις 9 Ιανουαρίου 2014 το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επανήλθε τονίζοντας την αναστάτωση και την ανησυχία που προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα η συνεχιζόμενη παραβίαση των ημερομηνιών που ορίζει ο νόμος για την έκδοση της σχετικής με τις μεταθέσεις εγκυκλίου. Επισημάναμε για μια ακόμη φορά ότι η στάση αυτή είναι απαράδεκτη και αντιπροσωπευτική του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζει η πολιτική ηγεσία την εκπαίδευση και τους λειτουργούς της και ζητήσαμε από τον Υπουργό Παιδείας να υπογράψει άμεσα την εγκύκλιο των μεταθέσεων.

 Μέχρι και σήμερα δεν υπήρξε καμία θετική ανταπόκριση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Επειδή τα περιθώρια έχουν ήδη εξαντληθεί και η στάση του Υπουργείου είναι προκλητική απέναντι στους εκπαιδευτικούς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προχώρησε σήμερα στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, για τη μη πραγματοποίηση των μεταθέσεων, ενώπιον της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να προχωρήσει, έστω και τώρα, στην πραγματοποίηση των μεταθέσεων σύμφωνα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και να σταματήσει τον εμπαιγμό κατά των εκπαιδευτικών.

Πέρασε ένας και πλέον μήνας και ακόμη τίποτε για τις μεταθέσεις. Ουδέν νέον από το υπουργείο της παιδείας. Και ξαφνικά έχουμε τη δήλωση του υπουργού πως όποιος δεν τηρήσει τον άλλο νόμο, για την αξιολόγηση, θα υποστεί συνέπειες!

Δηλαδή σ' αυτή τη χώρα άλλους νόμους τους εφαρμόζουμε και άλλους όχι;

Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, της αυθαιρεσίας και της παραβίασης των νόμων, πρέπει οι εκπαιδευτικοί να πιστέψουν πως η επερχόμενη αξιολόγηση θα είναι δίκαιη;

Το άλλο που ενοχλεί στις δηλώσεις του κ. υπουργού είναι τα όσα λέγει για τις προηγούμενες δεκαετίες. Πως δεν υπήρχε αξιολόγηση για 30 χρόνια. Και λοιπόν; Ποιος έχει την ευθύνη;

Αν εγώ ως δασκάλα δεν αξιολογήσω τους μαθητές μου, θα φταίνε οι μαθητές ή εγώ που αμέλησα το καθήκον μου;

Ναι, ξέρω... Κάποιοι στο σημείο αυτό, δυστυχώς και εκπαιδευτικοί, νομίζουν πως η αξιολόγηση δεν προχώρησε γιατί αντιδρούσαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Που αρνούνται κάθε είδος αξιολόγησης. Αυτό είναι λάθος και ψέμα τεράστιο. Και το ψέμα έχει τις ρίζες του στο έξυπνα στημένο παιγνίδι με τις λέξεις. Λέει το υπουργείο αξιολόγηση μα εννοεί χειραγώγηση του εκπαιδευτικού. Και φυσικά σε μια τέτοια αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί είναι αντίθετοι και προασπίζονται την παιδαγωγική ελευθερία του σχολείου.

Δεν είναι όμως αντίθετοι στη γνήσια και επιστημονική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, όπως αυτή απορρέει από τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης.

Η πραγματική λοιπόν διαφωνία έγκειται στην άρνηση του ίδιου του υπουργείου να προχωρήσει σε επιστημονική αξιολόγηση και στην προσπάθειά του να την αντικαταστήσει με διαδικασίες ελέγχου των εκπαιδευτικών και μάλιστα με τρόπο που απειλεί και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και το κλίμα στις σχολικές μονάδες. Ιδιαίτερα κατατοπιστικός υπήρξε στο σημείο αυτό ο ομότιμος καθηγητής του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ο κ. Μαυρογιώργος, σε πρόσφατη συνέντευξή του και στην οποία υποστήριξε πως ο αγώνας των εκπαιδευτικών κατά της συγκεκριμένης αξιολόγησης - χειραγώγησης που προωθεί το υπουργείο παιδείας, είναι στην ουσία αγώνας προάσπισης του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας. Με αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ο ίδιος πανεπιστημιακός στο παρελθόν έδωσε ουκ ολίγες διαλέξεις υπέρ της εφαρμογής της αξιολόγησης, βεβαίως της αληθινής και ουσιαστικής και κυρίως επιστημονικής αξιολόγησης.

Παραθέτουμε ολόκληρη τη συνέντευξή του:


αλλά και παραπέμπουμε σε ειδική ανάρτηση που έχουμε κάνει για τη συνέντευξη αυτή:

http://paideia.forumotion.com/t2120-topic#5475

Κι ενώ έτσι έχουν τα πράγματα, και ο κόσμος της εκπαίδευσης έχει ξεσηκωθεί, με ιδιαίτερο μάλιστα γνώρισμα τις αθρόες παραιτήσεις διευθυντών σχολείων που αρνούνται να εκτελέσουν τις εντολές για την αυτοαξιολόγηση,

http://paideia.forumotion.com/t2115-topic#5493

http://paideia.forumotion.com/t2129-topic#5489

στην Κρήτη μάλιστα είχαμε και παραίτηση σχολικού συμβούλου για τους ίδιους λόγους, ενώ στα αυτιά μας έχει φτάσει η είδηση πως και αρκετοί ακόμη σύμβουλοι ετοιμάζουν κοινό κείμενο διαμαρτυρίας, χραπ! εμφανίζονται κάποιοι ανίδεοι εκπαιδευτικοί που παριστάνουν το δικηγόρο του διαβόλου.

Αφενός γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τη συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου, που με ποσοστό 93% υπέγραψε το κείμενο της ΔΟΕ ενάντια στην αξιολόγηση - χειραγώγηση:

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=18&p2_articleid=10655

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 18/3/2014 συνέντευξη τύπου του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με θέμα την «Αξιολόγηση – Χειραγώγηση».

Κατά τη συνέντευξη έγινε αναφορά στα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη Δημόσια Εκπαίδευση και τον Έλληνα εκπαιδευτικό, παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι θέσεις της Ομοσπονδίας - όπως αυτές διαμορφώθηκαν μέσα από συνδικαλιστικές και επιστημονικές διαδικασίες – για την Αξιολόγηση καθώς και οι δράσεις που υλοποιούνται από τη Δ.Ο.Ε. ενάντια στην «Αξιολόγηση – Χειραγώγηση» που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Παρουσιάστηκαν οι 58.560 υπογραφές (ποσοστό 93% των υπηρετούντων) των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Δ.Ο.Ε. και δήλωσαν την αντίθεσή τους στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, στο διωγμό των εκπαιδευτικών και στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.  

Επισημάνθηκε, τέλος, η αδιαλλαξία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που αντί να αναλάβει τις ευθύνες του και να στηρίξει τη Δημόσια Εκπαίδευση στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς και αρνείται το διάλογο με τη Δ.Ο.Ε.

Αφετέρου δηλώνουν άγνοια των επιχειρημάτων που έχει ο κλάδος και καταγγέλλουν τους συνδικαλιστές για ξύλινη γλώσσα και στείρα άρνηση σε κάθε αξιολόγηση. Ψέμα τεράστιο. Η ομοσπονδία μας και επιχειρήματα έχει και θέσεις επιστημονικές. Καθώς το ζήτημα της αξιολόγησης έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές και συνέδρια και επιστημονικές ημερίδες. Όπως για παράδειγμα το 12 πανελλήνιο εκπαιδευτικό συνέδριο, στα 1998, σε συνεργασία της ΔΟΕ με την ΠΟΕΔ των Κυπρίων Δασκάλων.

Από τα πρακτικά αυτού του συνεδρίου και θα παραθέσουμε στη συνέχεια τα πορίσματα. Τα επιστημονικά πορίσματα αφού και το συνέδριο επιστημονικές διαδικασίες τήρησε και όχι συνδικαλιστικές:



Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΜΑΡΙΟΡΗ στις Πεμ Μαρ 12, 2015 9:58 am, 1 φορά

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 6:56 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 6:57 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 6:58 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 6:58 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:02 am

Στα πρακτικά του ίδιου συνεδρίου μπορεί κάποιος να διαβάσει και ένα πολυσέλιδο κείμενο με τις συνδικαλιστικές θέσεις της ΔΟΕ για το θέμα της αξιολόγησης και που έχει χρονολογία 1993, δηλαδή 20 και πλέον χρόνια πριν. Παραθέτουμε μόνο κάποιες σελίδες αυτού του κειμένου:


Στο κείμενο αυτής της σελίδας αξίζει να προσέξουμε ότι τη διπλή μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού εφάρμοσε για πρώτη φορά στα χρονικά η χούντα! Και μία τέτοια αξιολόγηση επιχειρούν και σήμερα να μας επιβάλουν. Σε καιρούς που το σύνταγμα της χώρας μιλά για δημοκρατία!

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:08 am

Ας δούμε τώρα κάποιες από τις επόμενες σελίδες και που περιγράφουν την αξιολόγηση που αντιπρότεινε η ΔΟΕ από το 1993. Αξιολόγηση ολόκληρου του φάσματος του εκπαιδευτικού έργου:


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:10 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:14 am


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:23 am


Όπως είναι σαφές από τα ανωτέρα, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) εδώ και δεκαετίες είχε ως σοβαρό της μέλημα την αξιολόγηση και μάλιστα ολόπλευρα και αντικειμενικά και με επιστημονικά κριτήρια του εκπαιδευτικού έργου.

Ας αναζητηθούν αλλού λοιπόν οι ένοχοι που η αξιολόγηση δεν εφαρμοζόταν. Και στην κατεύθυνση εκείνων που δεν τους συνέφερε να γίνει μια τέτοια αξιολόγηση. Ικανή να φωτίσει όλα τα κακώς κείμενα. Και τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Αυτή είναι η αλήθεια, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει.

Οι δάσκαλοι επιμέναμε να γίνεται αξιολόγηση και η εκάστοτε πολιτική εξουσία έβρισκε προσχήματα να μην την εφαρμόσει. Γιατί εκείνο που τελικά ήθελε να επιβάλει ήταν μια δήθεν αξιολόγηση που θα αποτελούσε αφενός μέθοδο ελέγχου των εκπαιδευτικών και εξαναγκασμού τους να συμπεριφέρονται ως πειθήνια όργανα και αφετέρου δε θα έφερνε στο φως τα λάθη των άνωθεν.

Και είναι τραγικό να υπάρχουν ακόμη και εκπαιδευτικοί που αγνοούν ή παριστάνουν ότι αγνοούν την αλήθεια.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΔΟΕ - ΠΟΕΔ 1998

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 12, 2014 7:27 am


Το βιβλίο των πρακτικών μπορείτε να το αναζητήσετε στη βιβλιοθήκη της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5281
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης