Κριτήριο διορισμού στην εκπαίδευση το πανεπιστημιακό πτυχίο για να πας σε ΚΠΕ...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Κριτήριο διορισμού στην εκπαίδευση το πανεπιστημιακό πτυχίο για να πας σε ΚΠΕ...

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Ιουλ 27, 2011 12:39 am


Απόσπασμα από την πρόσφατη εγκύκλιο για τα ΚΠΕ:

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/diadikasies_kpe_ya_110725.pdf

που θέτει ως κριτήριο για τις θέσεις σε ΚΠΕ (Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) να έχεις διοριστεί στην εκπαίδευση με πανεπιστημιακό πτυχίο.

Τι θέλει να πει αυτή η παραγραφούλα;

Ποιους βγάζει απέξω;

Από όσο γνωρίζουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί πλέον έχουν αναγνωριστεί ότι είναι πανεπιστημιακής βαθμίδας. Ακόμη και αν τελείωσαν τις Ακαδημίες του παρελθόντος αφού ήταν επιλογή της Πολιτείας να κρατά τις σπουδές τους σε τέτοιο καθεστώς και όχι των ιδίων.

Εντύπωση στην ίδια εγκύκλιο προκαλεί και η μοριοδότηση.

Άλλη μοριοδότηση για τα ΚΠΕ και άλλη για διευθυντής σχολείου.

Πχ Η Μετεκπαίδευση για τα ΚΠΕ αποτιμάται με δύο μόρια. Που έχει δύο χρόνια σπουδών. Για τους διευθυντές μετράει με 3 μόρια.

Η ΣΕΛΔΕ για τα ΚΠΕ αποτιμάται με 1,5 μόρια. Που ήταν ετήσιας διάρκειας σπουδών...

Η πιστοποιημένη επιμόρφωση στους Υπολογιστές (για τα ΚΠΕ) υπολογίζεται με 1,5 επίσης μόρια... Δίχως να γίνεται διάκριση ανάμεσα στο Α και στο Β επίπεδο. Στους Διευθυντές η μοριοδότηση είναι 2 μόρια για το Α επίπεδο και 3 για το Β επίπεδο. Όχι όμως αθροιστικά. Παίρνεις του ανώτερου κύκλου τα μόρια.

Δηλαδή έχουμε το γελοίον του πράγματος να παίρνεις 1,5 μόρια για τα ΚΠΕ με σεμινάριο 48 ωρών στους υπολογιστές και 2 μόνο για δυο ολόκληρα χρόνια σπουδών... Και ταυτόχρονα δε γίνεται διάκριση για όσους στις ΤΠΕ έχουν επιμορφωθεί σε εκπαιδευτικά σενάρια (και που είναι απόλυτα ενδεδειγμένα για σκοπούς περιβαλλοντικής εκπαίδευσης) από εκείνους που έχουν απλά μάθει τα βασικά για χειρισμό υπολογιστή...

Το ανέκδοτο όμως είναι που παίρνεις αυτά τα μόρια για τα ανωτέρω και ταυτόχρονα μπορεί κάποιος να πάρει έως δύο μόρια αν έχει κάνει λέει περιβαλλοντικά προγράμματα!!! Ενώ αμέτρητα μόρια παίρνει κανείς από την ως τώρα συμμετοχή του σε διάφορες διαδικασίες των ΚΠΕ. Δηλαδή πριμοδοτούνται κάποιοι να μένουν μόνιμα στα ΚΠΕ και εκτός σχολικής τάξης. Και επομένως δημιουργείται ένας στρατός ειδικών περιβαλλοντολόγων στην εκπαίδευση που αποκόπτονται από τη διαδικασία του σχολείου και λειτουργούν με ένα ιδιαίτερο καθεστώς. Με επίδομα για τη θέση στα ΚΠΕ. Με ταξιδάκια και όλα τα έξοδα πληρωμένα. Με συμμετοχή σε διαλέξεις και ημερίδες και σεμινάρια...

Σε τι προσφέρει μια τέτοια διαδικασία; Και το λέω γνωρίζοντας ανθρώπους που εδώ και δεκαετίες είναι εκτός σχολείου. Γιατί να μη γυρίζουν στη μάχιμη εκπαίδευση μετά από ορισμένα χρόνια στα ΚΠΕ αλλά αντίθετα να υποστηρίζονται να μένουν μόνιμα σχεδόν σε θέσεις ΚΠΕ;

Αντικειμενικό σύστημα υπολογισμού της αξίας του κάθε εκπαιδευτικού δεν μπορεί να καθιερωθεί;

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης