Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Απρ 26, 2013 4:54 pm

Λίγες μέρες πριν μου το είπαν προφορικά το νέο. Και πριν από πέντε λεπτά το είδα και γραπτώς στο alfavita. Πως στις εκλογές της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας κατέβηκαν σε ενιαίο ψηφοδέλτιο ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ. Μα γιατί να μην κατεβούν; Τα αντίστοιχα κόμματα που τις υποστηρίζουν συγκυβερνούν. Και την ίδια πολιτική ψηφίζουν και προωθούν. Το πλέον λογικό είναι και σε συνδικαλιστικό επίπεδο να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να πετύχουν τους στόχους τους. Και που δε νομίζω να υπάρχει σήμερα εκπαιδευτικός να τους αγνοεί: Περικοπή μισθών, περιορισμός οργανικών θέσεων, αύξηση μαθητών ανά διδάσκοντα, αργία και απολύσεις ακόμη και για ψύλλου πήδημα, μηδενικές προσλήψεις, αξιολόγηση - χειραγώγηση και σαν σφιχτή θηλιά στο λαιμό, υποχρεωτικές μεταθέσεις με πανελλαδική εμβέλεια, και από χτες και αύξηση ωραρίου ως ειδικός πασχαλινός μποναμάς για τη δευτεροβάθμια.

Ας δούμε λοιπόν και τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

http://www.alfavita.gr

Για τη εκλογή του νέου ΔΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ψήφισαν 314.

Έλαβαν

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 131 ψήφους,

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 30 ψήφους,

ΕΣΑΚ ΔΕΕ 29 ψήφους,

ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ(ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) 108,

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ(ΔΗΜΑΡ) 16


Για το ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΛΜΕ ψήφισαν 331.

ΑΚΥΡΑ 12, ΛΕΥΚΑ 10.

ΑΓΩΝ.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 154, ---- 2

ΔΑΚΕ 38 --- 1

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 33,

ΠΑΣΚ 32

ΕΣΑΚ ΔΕΕ 31,

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 21.

Και ποιος είναι ο τραγέλαφος; Της ζωής μας;


Που η κοινωνία έχει καιρό τώρα στο Γολγοθά και στα καζάνια της κόλασης. Και οι των αριστερών παρατάξεων, που υποτίθεται θέλουν να βγάλουν την κοινωνία από τη δεινή αυτή θέση, ακόμη δεν καταφέρνουν να ξεπεράσουν τις μεταξύ τους διαφορές και συνεχίζουν τη διασπαστική τους πορεία.

Για όσα τραβάμε σήμερα είναι τεράστια η ευθύνη της αριστεράς. Και της τακτικής του ο καθένας χώρια.

Όταν μάλιστα στην αντίπερα όχθη έχουν χαθεί τα προσχήματα και η ΔΑΚΕ με την ΠΑΣΚ δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κατεβαίνουν αγκαλίτσα...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 27, 2013 2:49 am

Στη χαζή ερώτηση γιατί η Αριστερά συμπεριφέρεται ως νήπιο που δεν αντιλαμβάνεται ποιο είναι το μείζον σήμερα και ποιο το έλασσον, έρχεται να απαντήσει εν μέρει η ανακοίνωση για τα ίδια αποτελέσματα που εντοπίσαμε στο Ράδιο Ηγουμενίτσα και φέρουν μάλιστα και τη σφραγίδα της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας:

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας:
Ψήφισαν 331 και έλαβαν:

Αγωνιστική Συνεργασία: 131 ψήφους και 3 έδρες
Ενιαίο Ψηφοδέλτιο: 108 ψήφους και 2 έδρες
Αριστερή Παρέμβαση: 30 ψήφους και 1 έδρα
ΕΣΑΚ-ΔΕΕ: 29 ψήφους και 1 έδρα
ΔΗ.ΑΡ.ΜΕ: 16 ψήφους και 0 έδρες
Άκυρα-Λευκά: 17

Για την ανάδειξη αντιπροσώπων στην ΟΛΜΕ:
Ψήφισαν 331 και έλαβαν:

Αγωνιστική Συνεργασία: 154 ψήφους και 2 αντιπροσώπους
ΔΑΚΕ: 38 ψήφους και 1 αντιπρόσωπος
Αριστερή Παρέμβαση; 33 ψήφους
ΠΑΣΚ : 32 ψήφους
ΕΣΑΚ-ΔΕΕ: 31 ψήφους
ΔΗ.ΑΡ.ΜΕ: 21 ψήφους
Λευκά- Άκυρα 22

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΠΟ
http://892fm.blogspot.gr/

Ποιο επιπλέον στοιχείο έχουμε εδώ; Την κατανομή εδρών στο τοπικό ΔΣ...

Και έχουμε και το αποτέλεσμα της χωριστής καθόδου στις εκλογές. Παρά τα "μετρημένα κουκιά" της ΕΣΑΚ και της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ, κατάφεραν και η μία και η άλλη να πάρουν έδρα στο Διοικητικό Συμβούλιο, έδρα ολοδική της η κάθε παράταξη που την κάνει ό,τι θέλει. Άνετα λοιπόν μπορούν και την επόμενη διετία η μία να κάνει συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από το Hondos και η άλλη στην Πλατεία Δημαρχείου.

Την ίδια ώρα οι ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ θα μπορούν να πανηγυρίζουν γιατί η σοφή απόφαση κοινής καθόδου θα τους δίνουν όχι μόνο το περίεργο αριθμητικό αποτέλεσμα των 108 ψήφων για το τοπικό συμβούλιο (την ώρα που για το συνέδριο της ΟΛΜΕ, όπου κατέβηκαν ξεχωριστά η ΔΑΚΕ και ξεχωριστά η ΠΑΣΚ έλαβαν συνολικά 70 ψήφους) αλλά και την προς τα έξω μαρτυρία πως πλέον δεν έχουν κομματικές εξαρτήσεις και είναι και ανεξάρτητοι και ενωμένοι! Αυτή ακριβώς η μαρτυρία εξηγεί και το περίεργο αριθμητικό αποτέλεσμα, τους 38 επιπλέον ψήφους που πήραν ως Ενιαίο Ψηφοδέλτιο.

Αξίζει μάλιστα να δούμε αυτοί οι 38 ψήφοι πού κατανεμήθηκαν στις εκλογές για το συνέδριο της ΟΛΜΕ. Αν και είναι λίγο αυθαίρετο να βγάζεις συμπεράσματα όταν δεν ξέρεις ποιοι ψήφισαν τη μία ή την άλλη παράταξη στη ψηφοφορία για ΔΣ και ποιοι στην ψηφοφορία για την ΟΛΜΕ. Πάντως και οι αριθμοί μαρτυρούν τη δική τους αλήθεια κι αυτή λέει πως το σίγουρο είναι η μεταφορά ψήφων προς το Ενιαίο Ψηφοδέλτιο από τη δεξαμενή των ψήφων της Αγωνιστικής ΣΥΝεργασίας...

Κι εδώ ακριβώς είναι το πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον αλλά και άμεσα συνδεδεμένο με τη συγκυβέρνηση σε πολιτικό επίπεδο των κομμάτων που συνδέονται με τις "ανεξάρτητες" ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ. Δεν πρόκειται απλά για "κουκιά" στις ψηφοφορίες στη Βουλή για να περάσει το τάδε νομοσχέδιο ή και πολυνομοσχέδιο. Υπάρχει και ο αντίκτυπος στην κοινή γνώμη, αντίκτυπος που ενισχύεται από τη συμμετοχή και της ΔΗΜΑΡ. Ο κοσμάκης αυτή τη συγκυβέρνηση την εισπράττει με περίεργο τρόπο, τόσο εκείνοι που διαθέτουν κάποιο μορφωτικό επίπεδο (όπως οι καθηγητές της Θεσπρωτίας) όσο και πολύ περισσότερο εκείνοι που δε διαθέτουν τέτοιο επίπεδο και μόρφωσης και κρίσης επομένως.

Ελπίζω βέβαια εσείς που διαβάζετε αυτές τις αράδες να έχετε τη στοιχειώδη κρίση για να ερμηνεύσετε την ξεχωριστή κάθοδο της συνδικαλιστικής παράταξης της ΔΗΜΑΡ στις εκλογές για ΔΣ στην ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας. Είναι ο αναγκαίος όρος απόδειξης της διακριτής παρουσίας στη συγκυβέρνηση με τους δύο άλλους εταίρους. Και πως η ΔΗΜΑΡ είναι στην κυβέρνηση για να προασπίσει τα συμφέροντα του κοσμάκη και μπλα μπλα μπλα. Όπως αναγκαίος όρος είναι και η παρουσία του επιθέτου "αριστερά", και σε πολιτικό και σε συνδικαλιστικό επίπεδο. Ένα ακόμη παιγνίδι με τις λέξεις, από τα πολλά που παίζονται σήμερα.


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 27, 2013 4:19 am

το παιχνίδι με τις λέξεις και


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


Εδώ, στο παιχνίδι με τις λέξεις, αναδεικνύεται ο τεράστιος ρόλος όχι απλά της μόρφωσης μα της γλωσσικής μόρφωσης του λαού μας. Και ο ρόλος εμάς των εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι είμαστε οι καθ' ύλην αρμόδιοι για τη μόρφωση αυτή. Μα για να την προσφέρεις αυτή τη μόρφωση πρέπει να τη διαθέτεις πρώτα ο ίδιος. Κάτι που τα αποτελέσματα της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας το θέτουν σε αμφιβολία. Αμφιβολία που ενισχύεται και από σχόλιο ανωνύμου στην ALFAVITA:

http://www.alfavita.gr

ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ(ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ)

Θα σας εηυπηρετούσε πολύ να ήταν ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ το ψηφοδέλτιο γιατί θα ξέρατε πως να παίξετε το πιχνίδι. Η αλήθεια είναι ότι το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ μόνο ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ δεν είναι. Επίσης είναι αλήθεια ότι τρέμετε την ιδέα να γίνουν εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο! Γιατί τα εγωιστικά σας κίνητρα δεν σας επιτρέπουν να αγωνιστέιτε για τους εκπαιδευτικούς. Μόνο για την πάρτη σας νιάζεστε.

Σχόλιο που λέει και αλήθειες μα και αποδεικνύει ταυτόχρονα αυτό που ισχυρίστηκα πριν. Τη γλωσσική πενία ως βασική συνισταμένη της σημερινής πολιτικο - συνδικαλιστικής κατάστασης της χώρας. Αν άνθρωπος που κατά πάσα πιθανότητα είναι εκπαιδευτικός (το alfavita είναι εκπαιδευτικό site), δεν μπορεί να γράψει τρεις γραμμές χωρίς ορθογραφικά λάθη, τι περιμένουμε από το λαουτζίκο; Σαφώς η πληκτρολόγηση και μάλιστα η βιαστική μπορεί να φταίνε για τα λάθη του κειμένου. Μα και πάλι ο αριθμός των λαθών και το είδος τους δε συνάδουν με καλή γνώση του γλωσσικού κώδικα.

Με κυρίαρχο λάθος εκείνο που αφαιρεί από το "νοιάζομαι" το όμικρον. Δεν μπορεί άνθρωπος που γνωρίζει την ετυμολογία της λέξης να το δακτυλογραφήσει χωρίς το όμικρον. Είναι ο σοφός νους του ανθρώπου εδώ, σ' αυτό το μικρούλι όμικρον, ετυμολογικά αλλά και σε σχήμα ακόμη! Ένας μικρούλης κύκλος που δηλώνει και το σφαιρικόν σχήμα του εγκεφάλου μας και τη σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων και του κόσμου.

Είναι ο ίδιος κύκλος που ο Αρχιμήδης ζήτησε να μην του ταράξουν. Το "μη μου τους κύκλους τάραττε" που εννοούσε τις σκέψεις και τους συλλογισμούς του αρχαίου σοφού.

Και το alto ingegno του Δάντη. Μαζί με όλη την ανάλυση που κάνει για το ζήτημα ο Δημήτρης Λιαντίνης στη Γκέμμα του, σελ. 221. Μικρό απόσπασμα:

«… τα παιδιά μας γεννιούνται λευκά σαν το νωπό χιόνι, και οι ενήλικοι εμείς τα βουτάμε στην κολυμπήθρα της παιδείας γιομάτη κατράμι και πίσσα. …
Η αιτία είναι ότι κατεβάσαμε από το θρόνο του τον ευγενικό νου, το alto ingegno του Δάντη, και στη θέση του στυλώσαμε το παχύ μας άντερο.

Η αιτία είναι ότι οι μάζες στέκουνται αταλαίπωρες στη ζήτηση της αλήθειας, και ορμούν και λαβαίνουν έτοιμη την κάλπικη γνώση, … Τι homo sapiens πια, τι homo σάπιος. Δεν έχεις να διαλέξεις.

Η αιτία είναι ότι οι άνθρωποι ζητούν μονόπαντα την αιώνια άνοιξη και την αιώνια γιορτή. Και ολοχρονικίς λησμονούν, που στο σχέδιο είναι τυπωμένο να θητεύει κανείς και στο χειμώνα, και να ζεύεται το ζυγό τις εργάσιμες μέρες. Τα όντα τα γεννάει το άπειρο, και χρεωστούν να ξαναγυρίσουν στη φθορά, σύμφωνα με το νόμο της Ανάγκης, κατά το στοχασμό του Αναξίμανδρου. Πίσω από κάθε χαρά μας περιμένει ανεξιλέωτη μια ισόποση λύπη. Αλλιώτικα είναι θρασίμι το βίωμα. Και κλούβιο το πράμα.»

Κι ομολογώ πως αν δεν είχε περάσει από τη ζωή μου ο Δάσκαλος Λιαντίνης, και δεν είχα με τη σειρά μου θητέψει παραγιός για χρόνια στα λιοπερίβολά του, ιδιαίτερα σε εκείνα που ασχολούνται με τη Γλώσσα (βλέπε Τα Ελληνικά του Λιαντίνη), πιθανόν να προσπερνούσα κι εγώ αδιάφορη εκείνο το "ο" που λείπει από το "νοιάζομαι". Ίσης αξίας θα το θεωρούσα με το "α" που ξεχάστηκε στο παιγνίδι ή την αντικατάσταση του "ξ" από το "η" στο "εξυπηρετώ".


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 27, 2013 4:23 am

πέρα από την ορθογραφία

Η ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΚΕΨΗΣ


Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τα ορθογραφικά λάθη του ανώνυμου σχολιαστή. Που μπορεί να είναι και τυχαία ή και λόγω βιασύνης. Εγώ πάλι συχνά κάνω λάθη τις προχωρημένες ώρες της νύχτας λόγω πρεσβυωπίας, τότε η κούραση με κάνει να μη βλέπω σχεδόν καθόλου τα γράμματα, πού να δω και το σωστό η και ο...

Κι ας εξετάσουμε το ζήτημα μέσα από το πρίσμα της βαθύτερης γνώσης της γλώσσας. Αυτό που θα μας επιτρέψει να διεισδύσουμε στη σκέψη αυτού του ανθρώπου και να αντιληφθούμε το σημείο εκκίνησης όσων λέγει. Ποια εικόνα έχει για τον κόσμο και την πραγματικότητα. Ας δούμε για παράδειγμα ποιες λέξεις επιλέγει:

ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ(ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ)

Θα σας εξυπηρετούσε πολύ να ήταν ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ το ψηφοδέλτιο γιατί θα ξέρατε πώς να παίξετε το παιχνίδι. Η αλήθεια είναι ότι το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ μόνο ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ δεν είναι. Επίσης είναι αλήθεια ότι τρέμετε την ιδέα να γίνουν εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο! Γιατί τα εγωιστικά σας κίνητρα δε σας επιτρέπουν να αγωνιστείτε για τους εκπαιδευτικούς. Μόνο για την πάρτη σας νοιάζεστε.

Καμαρώστε ωραίο μπουκέτο λέξεων και όρων:

πάρτη, εγωιστικά κίνητρα, τρέμω τις ιδέες, εξυπηρετώ, παιχνίδι

Έτσι αντιλαμβάνεται ο ανώνυμος σχολιαστής το σημερινό κόσμο τριγύρω του. Όλα είναι ένα παιχνίδι! Είναι;

Και οι κανόνες του παιχνιδιού περιλαμβάνουν αγώνα για την πάρτη του καθενός με εγωιστικά κίνητρα διαμορφωμένο και εξυπηρετήσεις διάφορες. Αλλά και τρόμο μπρος στις ιδέες!*

Οφείλουμε να το προσέξουμε πολύ αυτό το σημείο. Κι όχι να περιγελάσουμε τον ανώνυμο σχολιαστή. Είναι η δική του αλήθεια αυτή, αλήθεια που δυστυχώς αντιπροσωπεύει πολλούς ακόμη. Πως όλα γύρω είναι ένα κακοστημένο παιγνίδι συμφερόντων και πως όλοι μάς εμπαίζουν και κρύβουν τα αληθινά τους κίνητρα.

Το περίεργο όμως είναι ότι δεν αντιλαμβάνεται ποιοι πραγματικά παίζουν με τη ζωή του. Ποιοι τον έχουν μετατρέψει σε άθυρμα και καρυδότσουφλο σε ωκεανό αγριεμένο. Ποιοι παίρνουν αποφάσεις να του κόψουν το μισθό, να τον θέσουν σε αργία, να τον πετάξουν στο δρόμο, να του επιβάλουν χαράτσια, να του φορτώσουν περισσότερους μαθητές και ώρες διδασκαλίας, να τον φοβερίσουν με την αξιολόγηση και τόσα άλλα. Μέσα από το μικρό του κείμενο βαφτίζει το άσπρο μαύρο και μας παρουσιάζει την προσωπική του αλήθεια σε δογματική εκδοχή και ως ισχύουσα αυταπόδεικτα για όλους. Πως "το ενιαίο ψηφοδέλτιο μόνο ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ δεν είναι". Απλοϊκά θα μπορούσαμε να τον ρωτήσουμε:

- Και τι είναι αυτό το ενιαίο ψηφοδέλτιο που έλαβε μέρος στις εκλογές για ανάδειξη ΔΣ της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας; Από την αντίστοιχη ψηφοφορία για το συνέδριο της ΟΛΜΕ, βλέπουμε ότι επιζούν ακόμη η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ. Πώς και γιατί δεν έλαβαν μέρος και για το ΔΣ;

Κι αν ακόμη και αυτό το απλοϊκό παραβλέπει ο ανώνυμος σχολιαστής, πώς να του θέσουμε και την ένσταση για το συντακτικό λάθος; Αν θέλουμε τουλάχιστον να μιλάμε ειλικρινά και με αλήθειες... Η σωστή λοιπόν πρόταση θα ήταν:

Η αλήθεια είναι ότι το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ δεν είναι μόνο ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ .

Κι όχι η πρόταση που εκείνος χρησιμοποίησε:

Η αλήθεια είναι ότι το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ μόνο ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ δεν είναι.

Ελπίζω να βλέπετε τη διαφορά των νοημάτων των δύο προτάσεων και να μη χρειάζεται να κάνω ανάλυση επιπέδου δημοτικού σχολείου... Είμαι όμως σίγουρη ότι εκείνος που έγραψε το ανώνυμο σχόλιο εννοούσε την πρώτη πρόταση και λόγω γλωσσικής πενίας επέλεξε να εκφραστεί με τη δεύτερη. Εκτός και πραγματικά πιστεύει ότι ουδεμία σχέση έχει το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ με την τοπική ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ. Πως τελείως άλλοι άνθρωποι στήριξαν το ΕΝΙΑΙΟ στις εκλογές για ΔΣ και άλλοι τη ΔΑΚΕ και την ΠΑΣΚ στις εκλογές για το συνέδριο της ΟΛΜΕ. Αν έτσι είναι, που δεν το νομίζω, τότε δε χωρά καμιά συζήτηση γιατί το θέμα αφορά σοβαρή νοητική υστέρηση και με τη βλακεία είναι αδύνατον να τα βάλεις.

Ξαναλέω όμως ότι δε νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο και όλα ξεκινούν από γλωσσική αμορφωσιά και μόνο. Αμορφωσιά που εκδηλώνεται και εξωτερικά με τα ορθογραφικά λαθάκια μα η ουσία δεν είναι εκεί, είναι στη βαθύτερη δομή και λειτουργία της γλώσσας και που την κάνει εργαλείο σκέψης.

____________________________

* ιδέες; έχει άραγε ιδέα ο ανώνυμος σχολιαστής τι σημαίνει η λέξη "ιδέα"; μια λέξη σταθμός και στη γλώσσα μας, βλέπε Πλάτωνα, και στην παγκόσμια φιλοσοφία. Τυχαίο μάλιστα δεν είναι που η λέξη "ιδέα" έχει περάσει αυτούσια σε πολλές ξένες γλώσσες. Τόσο όμως που ταξίδεψε εκτός συνόρων, ξεμείναμε εμείς από το αληθινό της νόημα και πλέον θεωρούμε "ιδέα" το κόλπο, την καλπουζανιά και τη μαλαγανιά, τη φενάκη και την οφθαλμαπάτη, ιδιαίτερα εκείνη που προκαλείται από την κάλπικη χρήση λέξεων. Όπως και με τον όρο "ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ" που μόνο ενιαίο δεν μπορεί να είναι αφού στις εκλογές που πήρε μέρος κατέβηκαν και ένα σωρό άλλα ψηφοδέλτια... Ενωμένο θα μπορούσαν να το πουν ή και ενωτικό ακόμη. Ενιαίο όμως όχι!

Να, πάρε για παράδειγμα:

1. Λέμε Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ενωμένες Πολιτείες Αμερικής, δε λέμε Ενιαία Εμιράτα ή Ενιαίες Πολιτείες, είναι λάθος όρος. Και όμοια το σημερινό συνονθύλευμα των ευρωπαϊκών χωρών αποκαλείται ενωμένη Ευρώπη, άλλο που θυμίζει το παλιό ανέκδοτο: "Στον αγώνα ενωμένοι και στη μάσα χωριστά"...

2. Πάρε επίσης την περίπτωση της Κύπρου, και την ένωση με την Ελλάδα που ζητούσαν κάποτε οι ελληνοκύπριοι, ενώ σήμερα ο στόχος τους είναι η ενιαία Κύπρος και όχι η ενωμένη, να σταματήσει δηλαδή το νησί να είναι διχοτομημένο σε δυο κράτη. Ενιαία επίσης και αδιαίρετη θεωρούν οι χριστιανοί την Αγία Τριάδα.

3. Ο ενωτικός πάλι μας είναι γνωστός ως έννοια μέσα από τον χαρακτηρισμό του Γεννάδιου ως ανθενωτικού. Ο όρος ενωτικός εμπεριέχει την πρόθεση για ενοποίηση και το αντίθετό του την άρνηση για κάτι τέτοιο.


Έτσι το να αποκαλείς ένα ψηφοδέλτιο που παίρνει μέρος σε εκλογές παρέα και με άλλα ψηφοδέλτια, ενιαίο, είναι πρώτα πρώτα λάθος γλωσσικό εκ μέρους όσων έτσι το βαφτίσανε.

Και γλωσσικά αμόρφωτοι όσοι επιλέγουν να ψηφίσουν υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες ένα ψηφοδέλτιο που επιγράφεται ΕΝΙΑΙΟ. Εκτός και συνειδητά επιλέγουν να στηρίξουν μια απάτη.

Θα μου πεις: Εδώ ολόκληρη η χώρα στρώνεται κάθε βράδυ στην τηλεόραση και παρακολουθεί ποιο καινούργιο μέτρο έρχεται για την περίφημη και περιλάλητη ανάπτυξη, κι εσύ ασχολείσαι με το χαρακτηρισμό "ενιαίο" του ψηφοδελτίου ενός μικρού συλλόγου τριακοσίων και κάτι ανθρώπων;

Όχι, δεν ασχολούμαι με το μικρό σύλλογο. Ούτε και με τους εκατό περίπου ανθρώπους που ψήφισαν το ενιαίο ψηφοδέλτιο αυτού του συλλόγου. Αλλά με τον τραγέλαφο ολόκληρης της ζωής μας που έχει απλώσει τα πλοκάμια του και στα πιο μικρά και καθημερινά γεγονότα της ζωής μας. Και κατά την παροιμία του σοφού λαού μας:


Απ' το κεφάλι βρωμάει το ψάρι....

Μια βρώμα που σήμερα κοντεύει να φτάσει και στην ουρά.

Θα προλάβουμε άραγε να τη σταματήσουμε;

Να μείνει έστω ένα τόσο δα κομματάκι υγιές;

Ή είμαστε γραμμένοι του θανάτου και της σαπίλας και της ολοκληρωτικής καταστροφής;


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 27, 2013 5:41 am

Το παιχνίδι της εξουσίας με τη γλώσσα

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΑΒΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ


Σ' αυτό ακριβώς το σημείο έχει παιχτεί χοντρό παιγνίδι (ναι, εδώ υπάρχει παιγνίδι και μεγάλο μάλιστα) από τα κέντρα εξουσίας και όχι μόνο τα ντόπια. Το παιγνίδι με τη γλώσσα έχει διεθνή προέλευση και θυμίζω εδώ τι είχε πει χρόνια πριν ο αλήστου μνήμης Κίσινγκερ ή και τον κατηγορούν ότι είπε, γιατί έχουμε και το Γιάννη Μαρίνο του Βήματος να τον υπερασπίζεται τον καημένο τον Χένρυ... (δες ΕΔΩ) Η δήλωση εκείνη, που ουδεμία σχέση έχει αν την είπε ή όχι ο ίδιος ο Κίσινγκερ, έχει ως εξής:

« Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι΄ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή να πλήξουμε τη γλώσσα,τη θρησκεία,τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί,να επικρατήσει, για να μη μας ενοχλεί στα Βαλκάνια,να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, κτλ. ».

Όποιος και αν το είπε, είπε αλήθεια. Ειδικά ως προς τη γλώσσα. Να σημειώσω μάλιστα ότι δεν ενδιαφέρει καν η περίπτωση να το είπαν πριν ή εκ των υστέρων. Η ουσία είναι στο ίδιο το γεγονός, τη γλωσσική μας πενία, που από μόνη της απειλεί τη χώρα μας και το μέλλον μας χειρότερα και από το ίδιο το μνημόνιο. Αυτό τουλάχιστον το καταλαβαίνουμε;

Αχ, τι ρωτάω κι εγώ... Εντάξει, ξέρω πως όσοι γνωρίζουν γλώσσα, θα το καταλάβουν. Και το γνωρίζουν ήδη. Δε χρειάζεται να διαβάσουν αυτό το άρθρο. Για τους άλλους δεν έχω τον τρόπο να τους βοηθήσω παρά μόνο να τους συμβουλέψω να στρωθούν να μάθουν ελληνικά και μετά τα ξαναλέμε.

Κι επειδή οι πολλοί είναι σήμερα αμόρφωτοι γλωσσικά και οι ελάχιστοι κατέχουν επαρκώς τη γλώσσα, λέω και το πιστεύω ότι τα παιγνίδια των δυνατών σε βάρος μας θα συνεχιστούν για πολύ ακόμη. Λέω επίσης και το πιστεύω ότι ο Λιαντίνης είναι το δικό μου "κόμμα" και όχι οποιοδήποτε κόμμα πολιτικό. Και μάλιστα με την έννοια που προκύπτει από την επισήμανσή του για τη χρήση του κόμματος από τους ποιητές:

"Ο αληθινός ποιητής δε γράφει εύκολα, και δε γράφει πολλά, και για να του δοθεί στην τελική της μορφή μια οκτάβα ενδέχεται να την ξαναχύσει οχτώ και πενήντα έξι φορές. Ένας άλλος από τη γενιά των καταραμένων ποιητών βασανιζότανε ενάμισυ ημερονύκτιο, για να βάλει ή όχι ένα κόμμα σε κάποιο του στίχο." (Δ. Λιαντίνης, Τα Ελληνικά, σελ. 82)

Λέει και πολλά ακόμη ο Λιαντίνης. Εγώ μονάχα σ' αυτόν πιστεύω. Και κυρίως γιατί δε ζήτησε πιστούς και οπαδούς. Μα ανθρώπους που θα στηρίζονται στο μυαλό τους και μόνο. Και με το μυαλό τους οδηγό, όπως ο Οδυσσέας με οδηγό του την Αθηνά, θα θαλασσοπορούν στις σύγχρονες Συμπληγάδες και θα κλείνουν τα αυτιά τους στις σημερινές αρίφνητες* Σειρήνες.

Ένα μυαλό που θα έχει λαξευτεί από την αδαμάντινη σμίλη της γλώσσας και σφυρηλατηθεί από την αλήθεια των λέξεων. Χωρίς γλώσσα δεν μπορούμε να έχουμε και σκέψη. Είναι η βάση και το προαπαιτούμενο. Όταν όμως οι εκείνοι που είναι αρμόδιοι για τη γλωσσική διαπαιδαγώγηση των νέων είναι γλωσσικά απαίδευτοι οι ίδιοι, καταλαβαίνεται πόσο σαθρό είναι το όλο οικοδόμημα; Σε τι Βαβέλ ζούμε σήμερα;

Και θέλει, σου λέει, μετά ο άλλος, οι συνάδελφοι και οι συμπολίτες μας να καταλάβουν και τη μεγάλη αλήθεια:

Πως κανείς δε θα αγωνιστεί και δε χρωστά να αγωνιστεί για να σε σώσει.

Ο ίδιος έχεις αυτό το χρέος. Να πάρεις τη ζωή σου στα χέρια σου.

Να μην περιμένεις από κανένα κόμμα και καμία συνδικαλιστική παράταξη.

Αυτό δηλαδή που είναι και το αποκορύφωμα της ανοησίας του ανώνυμου σχολιαστή στο Alfavita. Που κατηγορεί τους άλλους ότι αγωνίζονται για την πάρτη τους και ξεχνά ότι το μέγα λάθος είναι που δεν κάνει το ίδιο για τον εαυτό του. Παρά κάθεται και περιμένει. Να τον σώσουν!

_____________________________

* τι θα πει "αρίφνητες"; ε, άνοιξε καημένε και κανένα λεξικό να το μάθεις... Έλληνας είσαι, δεν είναι κακό να ξέρεις τη γλώσσα σου... Και δε στο λέω από κακία, ούτε ειρωνικά. Έτσι την έπαθα κάποτε κι εγώ με το Λιαντίνη, μια λέξη στάθηκε η αφορμή να καταλάβω ότι δίχως γνώση της γλώσσας δεν πας πουθενά.


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ο ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Απρ 27, 2013 7:36 am

η ευθύνη των δασκάλων

Και μη μου πεις ότι φταίνε τα κόμματα και οι παρατάξεις που πουλάνε αβέρτα ψευδαισθήσεις. Γιατί θα σου πω ότι φταις εσύ δάσκαλε, και φταίνε και όλοι οι παλιοί δάσκαλοι, που δε φροντίζουμε ή δε φρόντισαν να ξυπνήσει το μυαλό του ανθρώπου και το άφησαν να μουχλιάζει άχρηστο.

Να, θα σου πω ένα μικρό παράδειγμα που μου έτυχε μόλις προχτές. Κουβέντιαζα με ένα παιδί δημοτικού και η κουβέντα το έφερε να μου αποκαλυφθεί τούτο: Δε διδάσκεται στο σχολειό του ούτε μουσική, ούτε εικαστικά. Ο δάσκαλος, λέει, αντί για τα μαθήματα αυτά προτιμά να τους κάνει μαθηματικά! Κανείς ως φαίνεται δε δίδαξε στο δάσκαλο ότι η μουσική είναι η κορυφαία έκφραση των μαθηματικών και πως τα εικαστικά είναι ο θεμέλιος λίθος για να επαναληφθεί ατομικά σε κάθε παιδί η πορεία του ανθρώπου από την κατάσταση του ζώου σε εκείνο το ον που οι ανθρωπολόγοι αποκαλούν homo sapiens sapiens. Το κακό μάλιστα είναι πως ο συγκεκριμένος δάσκαλος δεν είναι από τους παλιούς των Παιδαγωγικών Ακαδημιών, να πεις ότι έφταιξαν τα δύο μόλις χρόνια σπουδών, από τους νέους και μάλιστα τους λαμπρούς νέους δασκάλους είναι, με δεύτερο πτυχίο και μεταπτυχιακό και διδακτορικό εν εξελίξει. Από τους συναδέλφους δηλαδή που μόλις κλείσει και τα 15 χρόνια υπηρεσίας θα μπορεί να πάει και για Σχολικός Σύμβουλος...

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, δες αν θέλεις και ένα σχετικό άρθρο για τη σχέση της μουσικής με τα μαθηματικά εδώ:

http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=432

Τα μαθηματικά που η σχέση τους με τη γλώσσα χαράχτηκε υπέροχα σε δύο φράσεις του μεγάλου μας Σολωμού:

"Χαίρομαι που με τη μαθηματική επιστήμη αρχίσατε να οικοδομήτε την αλήθεια."

"Για με ποίηση είναι η λογική, που έχει μετατραπεί σε εικόνες και αισθήματα."

Δ. Λιαντίνης, Χάσμα Σεισμού, σελ. 55

Χωρίς να ξεχνάμε τον Πλάτωνα που είχε κρεμάσει στην μπασιά της Ακαδημίας του την εντολή να μην τη διαβεί όποιος δεν κατέχει γεωμετρία.

Όσο για τη σχέση των εικαστικών με το ξύπνημα του νου, θα σου προτείνω και πάλι να διαβάσεις Λιαντίνη και μάλιστα Τα Ελληνικά του, το βιβλίο του για τη γλώσσα και τους δασκάλους της γλώσσας. Γιατί από το χέρι όλα ξεκίνησαν και εξακολουθούν να ξεκινούν. Είναι, γράφει ο Λιαντίνης, σαν τη μανιβέλα που βάζει μπρος τη μηχανή. (σελ. 31 των Ελληνικών)

Να σου θυμίσω μάλιστα εδώ ότι ο μέγας Σωκράτης ήταν στο επάγγελμα λιθοξόος... Πρώτα δηλαδή έμαθε να σκαλίζει την πέτρα, ένα διάστημα μάλιστα έγινε και γλύπτης, και μετά να πελεκά το ψέμα από το μυαλό των ανθρώπων.

Θέλω δηλαδή να πω ότι γνώση της γλώσσας δε σημαίνει έμαθα καλή ορθογραφία και γραμματική ή και συντακτικό. Είναι πολύ βαθύτερος, μεγαλύτερος και ατέλειωτος ο αγώνας να μάθεις καλά τη γλώσσα. Ένα ταξίδι που όσο το ταξιδεύεις τόσο και νιώθεις ότι η γλώσσα είναι το ανώτερο δημιούργημα που έσωσε να δημιουργήσει ο άνθρωπος. Και πως είχε δίκιο τεράστιο ο ποιητής να δηλώσει:

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...


Και σε ρωτώ: Εσύ πώς διδάσκεις τη γλώσσα; Ρητορικό το ερώτημα. Και για προβληματισμό όλων μας. Με παράδειγμα μάλιστα πάλι θα σου δώσω τη δική μου απάντηση.

Μου ζήτησαν πρόσφατα από το Ειδικό Σχολείο που συστεγάζεται με το δικό μου, το ... κανονικό, να κάνουμε μία ώρα μάθημα μαζί. Να έρθουν σε επαφή τα Πρωτάκια μου με τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου. Πήρα την άδεια από το διευθυντή και μετά στρώθηκα να σκέφτομαι τι λογής μάθημα μπορούμε να κάνουμε. Τι ακριβώς ήθελα να μάθουν οι μαθητές μου από μια τέτοια συνδιδασκαλία. Και εντόπισα το στόχο μου στη λέξη "διαφορετικός".

Ομολογώ ότι την ιδέα την έκλεψα (έτσι ξέρεις γίνεται με τις ιδέες, ώσμωση λέγεται το φαινόμενο στη φυσική) από μια ζωγραφιά που άλλος συνάδελφος έχει φτιάξει στον τοίχο της εισόδου του σχολειού μας. Μια παρέα παιδιών με διαφορετικό φύλο, χρώμα δέρματος, χρώμα μαλλιών κλπ. Ο τίτλος της: "ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ."

Εγώ όχι, δε θα μιλούσα καθόλου για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι κι αλλιώς και μέσα στην τάξη μας όλοι διαφορετικοί είμαστε. Ξεκινώντας από τη θέση πως ο κόσμος είναι ενιαίος και η διαφορετικότητα βασικό του στοιχείο, γνώση που μου δίδαξε ο Λιαντίνης μιλώντας για το ιδεώδες του εσθλού και τη δημοκρατία του Σόλωνα, σχεδίασα τη διδασκαλία μου μέσα από ένα παιγνίδι των αισθήσεων. Να δουν, να ακούσουν, να μυρίσουν και να ακουμπήσουν πράγματα καθημερινά, πράγματα που όλα μαζί αποτελούν τον κόσμο μας. Να καταλάβουν έμπεδα και βιωματικά πως η διαφορετικότητα υπάρχει παντού τριγύρω, δεν αφορά μόνο τους ανθρώπους. Είναι ο κανόνας και είναι πλούτος για τη ζωή μας. Λεπτομέρειες αυτού του μαθήματος δες ΕΔΩ.

Και το κέρδος που επιδίωξα από το μάθημα δεν ήταν απλά η αποδοχή του άλλου και των διαφορών του μα να μην ντρέπομαι να είμαι ο εαυτός μου. Με το δικό μου άρωμα, τη δική μου "κοψιά", τη δική μου φωνή! Ο αυθεντικός και αληθινός εαυτός μου.

Μάθημα που προφανώς χρειάζονται να παρακολουθήσουν και οι συνάδελφοι της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ των καθηγητών της Θεσπρωτίας. Που θέλησαν να καλύψουν την ταυτότητά τους πίσω από τον παραπλανητικό τίτλο του Ενιαίου Ψηφοδελτίου. Ένας τίτλος που δεν προέκυψε καν από την επιθυμία για ενότητα του συνδικαλιστικού κινήματος, αλλιώς όπως εξήγησα και παραπάνω θα είχαν ονομάσει το ψηφοδέλτιό τους ΕΝΩΤΙΚΟ ή ΕΝΩΜΕΝΟ. Ο στόχος ήταν απλά και μόνο οι καρέκλες και πώς θα σπείρουν τον τρόμο στους ... αντιπάλους με τη φοβερή τους ... ιδέα! Όχι λοιπόν η ενότητα μα το ακριβώς αντίθετο!

Ωραία λοιπόν. Εγώ μπορεί να μην πήρα μέρος στις εκλογές τις συγκεκριμένες, μα μόλις βρήκα τι θα διδάξω στην επόμενη συνδιδασκαλία με το Ειδικό Σχολείο. Τις μουσικές καρέκλες! Ιδέα κλεμμένη κι αυτή από τη συναδέλφισσα του Ολοήμερου. Οι κανόνες αυτού του παιχνιδιού, γιατί περί παιχνιδιού πρόκειται, λένε πως τοποθετείς γύρω γύρω καρέκλες σε σχήμα κύκλου. Τα παιδιά υπό τους ήχους μουσικής περπατάνε γύρω από τις καρέκλες. Μόλις ο δάσκαλος σταματήσει τη μουσική, τα παιδιά κάθονται στις καρέκλες. Μόνο που οι καρέκλες είναι λιγότερες από τα παιδιά κι έτσι κάποιοι μένουν όρθιοι! Οι όρθιοι βγαίνουν από το παιχνίδι και το παιχνίδι αρχίζει και πάλι αφού πρώτα αφαιρεθούν καρέκλες. Έτσι πάλι υπάρχουν όρθιοι και ... χαμένοι. Ξανά γίνεται το ίδιο μέχρι να καταλήξει η διαδικασία να αναδείξει τον τελικό νικητή!

Τι περιμένω να μάθουν έτσι τα παιδιά; Πως μπορεί στη ζωή να κυνηγάμε κάποια καρέκλα μα δεν είναι η καρέκλα ο αυτοσκοπός. Είναι η χαρά της συμμετοχής και της παρέας. Και η προσπάθεια με τίμιο τρόπο να κερδίσεις. Φυσικά και η μουσική θα παίξει το δικό της ρόλο αφού θα πρέπει τα παιδιά να συντονίζουν τα βήματά της με το ρυθμό της.

Ευχή προς την ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ να μάθουν κι εκείνες έτσι να αγωνίζονται. Χωρίς ζαβολιές. Και ο καλύτερος ας κερδίσει...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5283
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης