ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Κυρ Ιαν 13, 2013 6:47 am

Τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών


12/01/2013

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Παιδείας μπαίνει η ελληνική εκπαίδευση. Θα αξιολογηθούν δομές, υποδομές, βιβλία, εκπαιδευτικές πρακτικές και φυσικά το έργο των εκπαιδευτικών , ανέφερε σε έγγραφό του προς τη Βουλή ο υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, τονίζοντας ότι το σχέδιο προεδρικού διατάγματος θα δοθεί άμεσα στη δημοσιότητα προς διαβούλευση. Ήδη, πάντως, οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες έχουν τονίσει ότι εάν η αξιολόγηση συνδεθεί με τη βαθμολογική (και κατ” επέκτασιν τη μισθολογική) εξέλιξη των εκπαιδευτικών, θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις. Οι βασικές ρυθμίσεις της πρότασης του υπουργείου είναι οι ακόλουθες:

Το σχέδιο προεδρικού διατάγματος θα δοθεί άμεσα στη δημοσιότητα προς διαβούλευση.

Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται από τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο. Η τελική έκθεση αξιολόγησης θα συντάσσεται από τον σχολικό σύμβουλο, εντάσσοντας και την έκθεση του διευθυντή.

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται σε πέντε πεδία:

Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Σχεδιασμός, Προγραμματισμός και Προετοιμασία Διδασκαλίας Διεξαγωγή και Αξιολόγηση Διδασκαλίας Υπηρεσιακή Συνέπεια και Επάρκεια Τυπικά Προσόντα και Επιστημονική και Επαγγελματική Ανάπτυξη. Για το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού θα λαμβάνεται υπ” όψιν η έκθεση αυτοαξιολόγησης του σχολείου.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών διακρίνεται σε ετήσια (κατ” έτος ή κάθε δύο χρόνια) και περιοδική (κάθε τέσσερα χρόνια). Εκπαιδευτικός που θα κριθεί με ελλιπές έργο θα πρέπει να παρακολουθήσει ενισχυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και να αξιολογηθεί εκ νέου το επόμενο έτος. Οι επαρκείς εκπαιδευτικοί προάγονται. Όσοι βαθμολογούνται με πολύ καλά ή και εξαιρετικά θα πριμοδοτούνται εάν θέλουν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση στελέχους.

Η επιτυχία στην περιοδική αξιολόγηση θα μετράει για την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, όπως η διεκδίκηση θέσης στελέχους. Η περιοδική αξιολόγηση θα πραγματοποιείται από τον σχολικό σύμβουλο. Οι επιδόσεις των μαθητών δεν θα αποτελούν όχημα για κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών. Όμως, στην ταυτότητα του σχολείου θα περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το ποσοστό μαθητικής διαρροής.

καθημερινή - αναδημοσίευση στο φόρουμ από

http://ipaideia.gr/ta-kritiria-aksiologisis-ton-ekpaideutikon.5f9df8583ac71a107ae6c3ef010898cc.htm

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5280
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης