ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 30, 2012 2:50 pm

Απίστευτο και όμως αληθινό. Στο Μαργαρίτι Θεσπρωτίας οι δάσκαλοι υποχρεώνονται να μένουν στο σχολείο ακόμη και μετά τη λήξη του εργασιακού ωραρίου! Δηλαδή μετά τις δύο το μεσημέρι. Και τονίζω το μετά τις δυο γιατί συνήθως γκρινιάζουμε που μας κρατάνε πού και πού μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου και που καλώς ή κακώς είναι νόμιμο κάτω από προϋποθέσεις. Μην μπερδευτείτε λοιπόν. Δε μιλώ για διδακτικό, μιλώ για εργασιακό ωράριο. Δηλαδή για πράξη παράνομη από όσους επιτρέπουν να συμβαίνει ή και περισσότερο από όσους αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να υφίστανται την παρανομία.

Ποιος είναι ο νόμος που παραβιάζεται; Ο 1566/1985. Ο βασικός νόμος για την εκπαίδευση. Και που ορίζει ότι το ωράριο των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας είναι έξι ώρες ημερησίως.

http://paideia.forumotion.com/t118-topic

ΑΡΘΡΟ 13

8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.

Και ιδού και οι αποδείξεις:



Η κοπέλα στη γωνία, με την τσάντα στην πλάτη, είναι εκπαιδευτικός στο Δημοτικό Σχολείο Μαργαριτίου. Και η κάμερα είχε ρυθμιστεί με τη νέα ώρα και απόλυτα σωστά... Βλέπετε λοιπόν τι ώρα είναι. Περασμένες δύο. Και η συναδέλφισσα όντας και εφημερεύουσα αυτή τη μέρα είχε αναλάβει καθήκοντα το αργότερο στις 8. Η ώρα όπως βλέπετε έχει περάσει από 2 και η δασκάλα επιτηρεί την άνοδο των μαθητών σε λεωφορεία (που δεν είναι μαθητικού δρομολογίου αλλά της τακτικής γραμμής του ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας - Πάργας).

Λίγο αργότερα θα οδηγήσει μια άλλη ομάδα παιδιών σε άλλο λεωφορείο:



Στο μεταξύ μέσα στο προαύλιο ή και στο πεζοδρόμιο και άλλοι εκπαιδευτικοί του σχολείου βρίσκονται ακόμη εκεί και επιτηρούν τους μαθητές που περιμένουν το άλλο λεωφορείο:



Και μόλις στις δύο και τέταρτο τελειώνουν από την αγγαρεία και φεύγουν όλοι μαζί για Γιάννενα:



Αν ξέρει το θέμα ο τοπικός σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσπρωτίας; Ναι. Έχει βγάλει και χαρτί, μου είπαν οι συνάδελφοι στο Μαργαρίτι.

Με χαρτοπόλεμο όμως δε λύνονται τα προβλήματα. Και ήδη οι συνάδελφοι εκεί πάνε δυο μήνες σχεδόν που τραβάνε αυτό το βασανιστήριο.

Τι πρέπει να γίνει; Άμεσα ο Σύλλογος να αναθέσει σε δικηγόρο κατάθεση εξωδίκου με την απαίτηση αφενός να σταματήσει η παρανομία και αφετέρου να καταβληθούν στους συναδέλφους υπερωρίες. Εκατό ευρώ στοιχίζει. Το εξώδικο. Και είναι βέβαιο πως αφού τα άλλα χαρτιά δεν έφεραν αποτέλεσμα αυτό θα δώσει τη λύση. Και θα μπει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

Βεβαίως μπορούν και οι ίδιοι οι συνάδελφοι να καταθέσουν το εξώδικο. Μα ο Σύλλογος είναι που πρέπει να αναλάβει την υπόθεση και όχι μόνο για το οικονομικό σκέλος μα και γιατί το θέμα αφορά όλους μας! Ανοίγει το δρόμο για καταστρατήγηση ωραρίου. Δεν το καταλαβαίνουν αυτό οι συνδικαλιστές μας;

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 30, 2012 3:33 pm

Επειδή κάποιοι διάβασαν τον τίτλο του άρθρου στο φέις μπουκ και άρχισαν τα αποκλείεται να συμβαίνει και διάφορες άλλες αρλούμπες του στιλ μπας και πάνε δεύτερη ώρα στο σχολείο και άλλες σαχλαμάρες, λέω πως αύριο το πρωί δουλεύω και δεν έχω χρόνο να εξηγήσω πώς και γιατί συμβαίνουν αυτά στο Μαργαρίτι. Υπομονή λοιπόν ως αύριο και ελπίζω να βρω το χρόνο να τα αναλύσω. Για να καταλάβουμε και το τις πταίει... και γιατί οι συνάδελφοί μας εκεί τραβάνε αυτά που τραβάνε...

ουσίας σημαντικό: το συγκεκριμένο σχολείο δεν είναι στα αναμορφωμένου ωραρίου, οι μαθητές σχολάνε τα μαθήματά τους στη μία και τέταρτο τρεις φορές την εβδομάδα και στις δύο δύο μέρες την εβδομάδα. Και φυσικά τα μικρά σχολάνε στις 12.25... δεν υπάρχει όμως τρόπος να πάνε στα σπίτια τους και παραμένουν στο σχολείο μέχρι τις 2 και τέταρτο που περνάνε τα λεωφορεία της γραμμής... αυτό πληρώνουν και μάλιστα αμισθί οι εκπαιδευτικοί... κάνουν τις νταντάδες μέχρι να έρθει το λεωφορείο...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 31, 2012 7:27 am

Λοιπόν... εδώ είμαστε. Για περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος.

1. Το Μαργαρίτι είναι μία πολίχνη της Θεσπρωτίας. Πάλαι ποτέ αποτελούσε και έδρα ομώνυμου Δήμου. Είχε και ιστοσελίδα: http://www.margariti.gov.gr/. Τώρα αν κλικάρεις στην επιλογή Δήμαρχος θα συναντήσεις το απόλυτο κενό: http://www.margariti.gov.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory§ionid=39&id=72&Itemid=

Ήρθε βλέπετε ο ... Καλλικράτης. Και ισοπέδωσε μαζί με όλους τους άλλους Δήμους της χώρας και το Δήμο Μαργαριτίου. Πλέον το Μαργαρίτι αποτελεί τοπική κοινότητα του Δήμου Ηγουμενίτσας:

http://www.igoumenitsa.gr/content/view/59/76/

Αν ποτέ επισκεφθείτε το Μαργαρίτι θα συναντήσετε εκεί και τζαμί. Μην ξεχνάτε πως η Ήπειρος μόλις τον ερχόμενο Φλεβάρη θα γιορτάσει τα εκατό χρόνια της απελευθέρωσης από τους Τούρκους... Μάλιστα η παρουσία μουσουλμάνων στο Μαργαρίτι συνεχίστηκε και πολλά χρόνια μετά την 23η Φεβρουαρίου 1913, που ο ελληνικός στρατός ελευθέρωσε την πόλη. Και λέω πόλη γιατί το Μαργαρίτι επί Τουρκοκρατίας διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο και διέθετε μάλιστα και κάστρο. Τόσο ισχυρό υπήρξε το κάστρο του που όταν οι Ενετοί κατάφεραν κάποτε να το κατακτήσουν ( 7 Οκτώβρη του 1571) απεικόνισαν το γεγονός σε πίνακα:



Τίτλος του πίνακα: "Η άλωση του Μαργαριτίου".

Και από το ιστολόγιο του Μιχάλη Πασιάκου, παραθέτω:

Μετά τη ναυμαχία της Ναυπάκτου ( 7 Οκτώβρη του 1571) οι Βενετοί επιτέθηκαν εναντίον των Τουρκαλβανών που είχαν οχυρωθεί στο κάστρο του Μαργαριτίου και το κατέλαβαν. Θεώρησαν τη νίκη αυτή τόσο σπουδαία που εκτός από τα χαρακτικά που τυπώθηκαν ζωγραφίστηκε και ο παραπάνω πίνακας με ύψος 2,75 και πλάτος 3,35 μ. στο ίδιο το παλάτι των Δόγηδων στη Βενετία από τον Pietro Belloto.

Καθοριστικός στάθηκε για το Μαργαρίτι ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Οι εναπομείναντες μουσουλμάνοι κάτοικοι της περιοχής του συνεργάστηκαν με τους κατακτητές της χώρας μας και πλήθος εγκλημάτων είχαν τη δική τους σφραγίδα. Έτσι με την αποχώρηση των γερμανικών στρατευμάτων το 1944, το έβαλαν στα πόδια κι αυτοί, καταφεύγοντας στη γειτονική Αλβανία. Πρόκειται για τους περίφημου Τσάμηδες, αυτούς που και σήμερα εποφθαλμιούν τη Θεσπρωτία και ονειρεύονται να την προσαρτήσουν στην Αλβανία...

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το πρόβλημα των συναδέλφων; Πώς και δεν έχουν! Πρέπει να μπείτε λιγάκι στο πνεύμα της περιοχής για να καταλάβετε τι ακριβώς τρέχει.

Μετά λοιπόν το 1944 και την αναχώρηση των Τσάμηδων, το Μαργαρίτι απέμεινε πόλη φάντασμα. Τότε και βρήκαν ευκαιρία να το εποικίσουν άνθρωποι από τα γειτονικά χωριά ή και άλλες περιοχές της Ηπείρου. Δηλαδή ο νέος του πληθυσμός ήταν μεν χριστιανικός αλλά μαζέματα... Το τι σημαίνει ο πληθυσμός να είναι μαζέματα το ζούμε έντονα και στην Ηγουμενίτσα. Όμως η Ηγουμενίτσα είναι τουλάχιστον το διοικητικό κέντρο του νομού και το λιμάνι τής δίνει μια ξεχωριστή οντότητα. Στο Μαργαρίτι τέτοια στοιχεία δεν υπήρχαν. Έτσι άρχισε η διαρκής κατάπτωση... Τι κι αν εντοπίστηκαν και αρχαία ερείπια; κατάλοιπα πολυγωνικών τειχών, και αρχαίοι τάφοι και νομίσματα; Τι κι αν μερικοί τοποθετούν εδώ και την αρχαία πόλη Παναό; Σήμερα το Μαργαρίτι είναι απλά ένα μεγάλο χωριό. Και οι κάτοικοί του έχουν αυτή τη νοοτροπία, του χωριού. Ασχολούνται με τα χωράφια τους ή και τα κοπάδια τους και όλα τα άλλα που συμβαίνουν στα χωριά...

2.ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ Το Μαργαρίτι διαθέτει όχι μόνο δημοτικό σχολείο αλλά και γυμνάσιο και λύκειο. Μπορεί να κατάντησε ένα μεγάλο χωριό αλλά στην περιοχή βρίσκονται και πολλά χωριουδάκια. Έτσι το Μαργαρίτι συγκεντρώνει σήμερα όλα τα παιδόπουλα των γύρω χωριών στα σχολειά του. Το δημοτικό του δηλαδή είναι ένα σχολικό κέντρο. Δέχεται μαθητές που κατοικούν χιλιόμετρα μακριά από το σχολείο. Κι εδώ αρχίζει το πρόβλημα των συναδέλφων μας να διαφαίνεται σιγά σιγά... και σε συνδυασμό με όσα άλλα ειπώθηκαν παραπάνω η κατάσταση έχει ως εξής:

Μέχρι πέρυσι τα παιδάκια του σχολείου μεταφέρονταν προς και από το σχολείο με ένα μικρό λεωφορείο, ιδιοκτησίας του πάλαι ποτέ Δήμου Μαργαριτίου. Και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα! Από την αρχή όμως της φετινής σχολικής χρονιάς το λεωφορειάκι ακινητοποιήθηκε! Διότι ο μέχρι τότε οδηγός του μετατέθηκε στα απορριμματοφόρα του νέου Δήμου Ηγουμενίτσας!!!

Προέκυψε λοιπόν θέμα. Πώς θα έρχονται και θα φεύγουν τα παιδιά;

Κι αντί να ακολουθήσουν τη λύση με τη μίσθωση λεωφορείου για μαθητικό δρομολόγιο, ανακάλυψαν πως τα παιδιά μπορούν να μετακινούνται με τα λεωφορεία της γραμμής Ηγουμενίτσας - Πάργας! Κατάφεραν μάλιστα να πείσουν το ΚΤΕΛ να στέλνει τα λεωφορεία του μέσα στον οικισμό και να αποβιβάζει και να επιβιβάζει τα παιδιά μπροστά από το σχολείο! Μόνο που τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ περνάνε από το Μαργαρίτι στις 2 και κάτι - για να εξυπηρετούν και τα μεγάλα παιδιά του γυμνασίου και του λυκείου...

Έτσι ανέκυψε και το επόμενο πρόβλημα:

3. Πού να μείνουν τα παιδιά του δημοτικού μετά τη λήξη των μαθημάτων και μέχρι να έρθουν τα ρημάδια τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ...

Ναι, το βρήκατε! Στο σχολείο! Πού αλλού;

Και με την επιτήρηση ποιου; Μα των δασκάλων βεβαίως βεβαίως!

Γιατί δεν αντέδρασαν οι δάσκαλοι και μπήκαν στη διαδικασία να επιτηρούν τα παιδιά;

Πρώτον γιατί είναι παιδαγωγοί και είναι γνωστό το φιλότιμο του Έλληνα δασκάλου που εξακολουθεί να βλέπει το επάγγελμά του ως λειτούργημα. Και δεύτερο γιατί ήταν τόσο παλαβό αυτό που τους ζήτησαν που θεώρησαν ότι οσονούπω θα βρεθεί η δέουσα λύση. Μην το κάνουν λοιπόν θέμα για λίγες μέρες!!!

Μόνο που οι μέρες έγιναν εβδομάδες και οι εβδομάδες κοντεύουν να γίνουν δύο μήνες. Και το πρόβλημα παραμένει άλυτο!

Στο μεταξύ οι συνάδελφοι ενημέρωσαν και τον τοπικό σύλλογο εκπαιδευτικών. Ευελπιστώντας να τους βοηθήσει και να κάνει κάτι. Έκανε. Έθεσε το θέμα στο Διευθυντή Εκπαίδευσης και έβγαλε, λένε οι συνάδελφοι, και ένα χαρτί. Τι χαρτί; Ιδέα δεν έχω, και δεν έχουν και άλλοι που ρώτησα. Γιατί ο τοπικός μας σύλλογος έχει τα δικά του ήθη και έθιμα να ενημερώνει με χαρτιά ή και με μέιλ στους διευθυντές των σχολείων που σπανίως φτάνουν στα χέρια των συναδέλφων. Με το υπόλοιπο διαδίκτυο δεν έχει σχέση. Κι ας έχουμε προτείνει στο συμβούλιο να του φτιάξουμε ένα ιστολόγιο ή και να χρησιμοποιεί το παρόν φόρουμ... Έτσι γίνονται πράγματα στο ένα σχολειό και μόνο τυχαία μπορεί να τα μάθουν στο άλλο... Κατάσταση που όπως καταλαβαίνετε διευκολύνει τα μέγιστα όσους προσπαθούν να μας ξαναγυρίσουν σε εργασιακό μεσαίωνα.

4. Ναι, υπάρχει και τέταρτο. Και πολύ σημαντικό. Μια λεπτομέρεια που κι εγώ την ανακάλυψα ερχόμενη από την Αθήνα στη Θεσπρωτία. Υπάρχει η ... Εγνατία!!! Τι σημαίνει αυτό για το νομό μας; Μια νέα κατάσταση που δεν υπήρχε όταν ως παιδί ζούσα στη Θεσπρωτία και γυρνούσα από το ένα χωριό στο άλλο με τους γονείς μου που ήταν και οι δύο εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας. Εκείνα τα χρόνια και εμείς που ήμασταν Θεσπρωτοί αλλά και οι άλλες οικογένειες δασκάλων κατοικούσαμε συνήθως στο χωριό που ήταν και το σχολείο. Άντε το πολύ πολύ να έμεναν μερικοί στη γειτονική πόλη. Και τότε και τώρα στη Θεσπρωτία υπηρετούσαν και υπηρετούν πολλοί εκπαιδευτικοί από τα Γιάννενα. Οι Γιαννιώτες... Γιατί τα Γιάννενα και μεγάλο πληθυσμό έχουν και παράδοση διαθέτουν στην παραγωγή δασκάλων. Παλιά με τη Ζωσιμαία και τη Βελά και πλέον με το Παιδαγωγικό Τμήμα του πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Πού να δουλέψουν όμως όλοι αυτοί οι Γιαννιώτες δάσκαλοι; Η Θεσπρωτία ήταν και είναι μια καλή επιλογή για τους νέους σε ηλικία δασκάλους των Ιωαννίνων. Και δε νομίζω να υπάρχει σχολείο της Θεσπρωτίας που να μην υπηρετούν Γιαννιώτες και μάλιστα σε κάποια αρκετοί σε αριθμό.

Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι εννοείται πως επιθυμούν διακαώς να πάρουν κάποια στιγμή μετάθεση για Γιάννενα. Πράγμα όμως πολύ δύσκολο αφού χρειάζονται τρελά μόρια!!!

Κάνουν λοιπόν ό,τι περνά από το χέρι τους για να μαζέψουν μόρια. Ένα από αυτά είναι και η με επιλογή τους υπηρεσία σε σχολεία που παίρνουν περισσότερα μόρια. Το Μαργαρίτι είναι ένα τέτοιο σχολείο! Έτσι ακόμη και όσοι έχουν οργανική θέση σε σχολεία της Ηγουμενίτσας επιδιώκουν να πάνε με απόσπαση στο Μαργαρίτι για να πάρουν μόρια και να πετύχουν τη μετάθεση στα Γιάννενα σε λιγότερα χρόνια.

Κι εδώ έρχεται ο παράγων Εγνατία. Ο μεγάλος δρόμος που όπως είπα άλλαξε τα πράγματα στο δασκαλόκοσμο αλλά και στους άλλους υπαλλήλους. Πλέον η ύπαρξη του αυτοκινητόδρομου επιτρέπει σε ανθρώπους που ζούνε στα Γιάννενα να έρχονται στη Θεσπρωτία για δουλειά και το μεσημεράκι να γυρνούνε στα σπίτια τους. Δε μένουν πια εδώ, δε νοικιάζουν σπίτια. Ασύμφορο έτσι κι αλλιώς με τις νέες οικονομικές συνθήκες. Και ταξιδεύουν κάθε μέρα τουλάχιστον 150 χλμ!!!

Το Μαργαρίτι έχει μάλιστα εδώ ένα πλεονέκτημα. Εξυπηρετείται μέσω Εγνατίας πολύ καλύτερα από άλλα σχολεία του νομού μας. Γιατί υπάρχουν και σχολεία που μόνο από τον παλιό δρόμο έχουν πρόσβαση. Πχ το σχολείο της Λεπτοκαρυάς. Ή άλλα που περνάς την Εγνατία αλλά κάνεις πολλά ακόμη χιλιόμετρα σε άθλιους επαρχιακούς δρόμους για να τα φτάσεις. Πχ το σχολείο της Σαγιάδας... Το Μαργαρίτι όμως είναι αρκετά κοντά στην Εγνατία και επιπλέον είναι πολύ καλός ο δρόμος που το συνδέει με αυτήν. Έστω και αν σε ένα τμήμα του γίνονται έργα για την κατασκευή της Ιόνιας οδού...

Το Μαργαρίτι είναι επομένως ένα περιζήτητο σχολείο! Για συναδέλφους που ταλαιπωρούνται και βασανίζονται για το αυτονόητο, να βρουν κάποια στιγμή δουλειά σε κοντινή από το σπίτι τους απόσταση...

Να μην ξεκινούν κάθε πρωί από τις εξήμισι. Και μάλιστα σε μια περιοχή που έχει βαρύ χειμώνα και ακολουθώντας μια διαδρομή που είναι μεν αυτοκινητόδρομος αλλά φτάνει μια γερή βροχή για να τον κάνει άκρως επικίνδυνο ή και να διακόψει την κυκλοφορία!!!

Ναι, έχουν πάντα την επιλογή να νοικιάσουν σπίτι εδώ. Για ρώτα τους όμως αν οι οικογενειακές τους υποχρεώσεις το επιτρέπουν... Έτσι οι συνάδελφοι αυτοί είναι καταδικασμένοι να βασανίζονται. Για αρκετά χρόνια. Εκτός και βρουν τίποτε αλχημείες ή και παραθυράκια για να βολευτούν... Πόσοι όμως; Οι περισσότεροι απλά σηκώνουν το ζυγό και κάνουν υπομονή!

5. Οι ... πεντάδες! Και πάμε στο οικονομικό σκέλος και στην Ελλάδα των μνημονίων. Και στους μισθούς πείνας ειδικά για τους νέους δασκάλους. Η μετακίνηση από Γιάννενα είναι πλέον αδύνατον να γίνει από τον κάθε υπάλληλο μεμονωμένα. Μονάχα τα διόδια της Τύριας είναι 4.40 ευρώ για το πηγαινέλα. Βάλε βενζίνη και φθορά αυτοκινήτου... Και βάλε ότι τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ δεν εξυπηρετούν και στοιχίζουν κι αυτά αρκετά χρήματα. Έτσι προέκυψαν οι πεντάδες! Που σημαίνει ότι οι συνάδελφοι στην αρχή της κάθε χρονιάς ψάχνουν να δημιουργήσουν γκρουπάκι πέντε ατόμων για να κάνουν το ταξίδι ομαδικά και να μοιράζονται τα έξοδα. Το πέντε ορίζεται αυτόματα από τον αριθμό επιβατικών ενός συνηθισμένου αυτοκινήτου...

Και καλά ως προς τα έξοδα. Στην πράξη όμως η συμμετοχή στην πεντάδα συνεπάγεται πλήθος άλλων προβλημάτων. Ένα από αυτά να ταιριάξει το διδακτικό ωράριο του ενός με τον άλλο. Που βεβαίως και είναι απίθανο να ταιριάξει. Και είναι τόση η πίεση από τα άλλα προβλήματα που αυτό το θέμα το παραβλέπουν οι συνάδελφοι Γιαννιώτες και το υφίστανται αγόγγυστα σχεδόν. Πχ συνάδελφοι που διδάσκουν σε πρώτη και δευτέρα μένουν και περιμένουν μία ή και δύο ώρες τους συνεπιβάτες τους που έχουν μεγάλες τάξεις και έχουν εξάωρα ή και εφτάωρα. Πού να το πεις αυτό σε Αθηναίους και να το πιστέψουν; Ότι αυτά συμβαίνουν σε συναδέλφους τους στην επαρχία;

Κι αυτό συμβαίνει βεβαίως και στο Μαργαρίτι. Αφού όπως είπαμε είναι περιζήτητο σχολείο για τους Γιαννιώτες. Έτσι υπάρχει κι εκεί πεντάδα! Ενίοτε απαρτιζόμενη και από συναδέλφους της δευτεροβάθμιας αφού λειτουργεί εκεί και γυμνάσιο και λύκειο.

Επιτέλους τώρα φτάσαμε στο προκείμενο. Αυτό που δεν μπορούσαν χτες να εννοήσουν κάποιοι εξυπνάκηδες στο face book και μου έλεγαν χίλιες δυο κοτσάνες. Μέχρι και πως δεν ξέρω τι λένε οι νόμοι!!! Και θεωρούσαν ηλίθιους τους συναδέλφους του Μαργαριτίου που ανέχονται τέτοια κατάσταση. Να φεύγουν σχεδόν κάθε μέρα στις 14.15 από το σχολείο. Να ανοίξουν την πόρτα και να φύγουν, μόλις πάει δύο!!! μου έλεγε μια Θεσσαλονικιά!!! Τόσα ξέρει και τόσα λέει.

Λοιπόν. Οι συνάδελφοι Γιαννιώτες στο Μαργαρίτι με όλη αυτή την κατάσταση μπορεί να τελειώνουν τα διδακτικά τους καθήκοντα ακόμη και στις 12.25 μα μένουν θέλοντας και μη στο σχολείο. Γιατί κάποιος άλλος από την πεντάδα μπορεί όχι απλά να έχει εξάωρο ή εφτάωρο, αυτό είπαμε το δέχονται πλέον αγόγγυστα, αλλά μπορεί να έχει εφημερία!

Και η εφημερία για το δημοτικό σχολείο Μαργαριτίου φέτος σημαίνει περίεργα πράγματα. Ο εκεί εφημερεύων δεν επιτηρεί τους μαθητές μόνο τις ώρες προσέλευσης, αποχώρησης και των διαλειμμάτων. Τους επιτηρεί και κατά το διάστημα που παραμένουν στο σχολείο αναμένοντας το λεωφορείο του ΚΤΕΛ!!!!!!!!

Συγκεκριμένα έχουν τοποθετηθεί τραπεζοθρανία στο διάδρομο του σχολείου και εκεί κάθονται τα φουκαριάρικα τα παιδάκια και όση ώρα περιμένουν το λεωφορείο μελετούν με την ευκαιρία και τα μαθήματά τους. Με την επίβλεψη του εφημερεύοντα!!! Και για τον οποίο η ώρα αυτή δε συνυπολογίζεται καν στο διδακτικό του ωράριο!

Πρόβλημα επίσης προκύπτει και για τα μικρά. Που σχολάνε στις 12.25. Πάλι κάποιος δάσκαλος την πληρώνει να τα προσέξει μέχρι τις 13.15 που σχολάνε και τα μεγάλα.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε άλλα σχολεία της Θεσπρωτίας που υπάρχει ανάλογο πρόβλημα με τις μεταφορές μαθητών, και πρέπει τα μικρά να περιμένουν τα μεγάλα παιδιά για να συμπληρωθεί το πούλμαν, πχ στο 2ο της Ηγουμενίτσας, τοποθετείται πρόσθετος δάσκαλος που αναλαμβάνει αυτή τη μία ώρα καθημερινά και συμπληρώνει και ώρες διδασκαλίας στις υπόλοιπες τάξεις. Κάνει συμπλήρωση ωραρίου, όπως γράφουμε στο πρακτικό...

Στο Μαργαρίτι όμως επειδή είναι και νέα κατάσταση, πέρυσι δεν υπήρχε πρόβλημα αφού το λεωφορειάκι έπαιρνε αμέσως τους μαθητές για τα χωριά τους, τέτοιος δάσκαλος δεν υπάρχει. Και την πληρώνει ο εφημερεύων. Και αν είναι Γιαννιώτης ο εφημεύων, την πληρώνει και το υπόλοιπο γκρουπ! Έτσι σχεδόν κάθε μέρα οι Γιαννιώτες δάσκαλοι του Μαργαριτίου μένουν παρέα με τον εφημερεύοντα ως τις 14.15!!!

Και μια κουβέντα είναι να αντιδράσουν. Γιατί στο πίσω μέρος του εγκεφάλου είναι και η επόμενη χρονιά. Που θα ζητήσουν πάλι απόσπαση για το Μαργαρίτι... Θέλω να πω πως έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρουν να λένε όσοι αγνοούν τις ιδιαίτερες συνθήκες και του Μαργαριτίου και της Θεσπρωτίας.

6. Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων! Να πιέσει για λύσεις. Να αναλάβει τις ευθύνες των γονιών... Κι αυτό εξηγείται εν μέρει από όσα είπαμε στην αρχή για τα μαζέματα της περιοχής και το επαρχιώτικο στιλ ζωής. Φτωχοί άνθρωποι είναι, αγρότες, που κατοικούν σε διαφορετικά χωριά και χωρίς στενούς δεσμούς μεταξύ τους. Τι σύλλογο να φτιάξουν; Και πώς να λειτουργήσει ένας τέτοιος σύλλογος...

Έτσι και πάλι οι δάσκαλοι έρχονται στο φιλότιμο. Και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ζημιώνοντας τον εαυτό τους. Και κάνοντας υπομονή μέχρι οι παραπάνω να βρουν λύση.

Ποια λύση;

1. Να φέρουν οδηγό για το λεωφορειάκι!!! Και τα παιδάκια να πηγαίνουν σπίτι τους στην ώρα τους. Ποιανού υποχρέωση είναι αυτό το θέμα; Σίγουρα όχι των δασκάλων... Η μεταφορά των μαθητών είναι θέμα τοπικής αυτοδιοίκησης. Δημάρχου, αντιπεριφερειάρχη, δεν ξέρω ακριβώς. Πάντως είναι δικό τους θέμα.

2. Οι εκπαιδευτικές αρχές θα μπορούσαν επίσης να τοποθετήσουν ένα δάσκαλο για συμπλήρωση ωραρίου. Προφανώς όμως ούτε δάσκαλο διαθέτουν και δε βγάζουν άκρη και με τη γραφειοκρατία για να δικαιολογήσουν τέτοιο δάσκαλο.

3. Οι γονείς να πηγαίνουν οι ίδιοι στο σχολείο και να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους. Ή έστω να τα προσέχουν κάποιοι γονείς εκ περιτροπής... Γιατί δεν είναι μόνο ανθρώπινο καθήκον των δασκάλων η τύχη των παιδιών αλλά και των γονέων και μάλιστα πολύ περισσότερο.

Πιθανόν να υπάρχει και άλλη λύση. Ας τη βρουν και ας την εφαρμόσουν. Και να σταματήσουν να βασανίζουν τους φουκαράδες τους δασκάλους που έχουν φτάσει στα όρια της εξάντλησης ακόμη δεν ξεκίνησε η σχολική χρονιά.

Όσο για το Σύλλογο των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας, το είπαμε και παραπάνω, οφείλει άμεσα να καταθέσει εξώδικο προς κάθε αρμόδιο. Και να θέσει αυτούς τους αρμοδίους προ των ευθυνών τους για την παρανομία που διαπράττεται στο δημοτικό σχολείο Μαργαριτίου σε βάρος του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Να διεκδικήσει μάλιστα και υπερωρίες για το διάστημα που μεσολάβησε ώστε να το σκεφτούν καλά πριν επιτρέψουν στο μέλλον να ξανασυμβεί το ίδιο, στο Μαργαρίτι ή αλλού.


Ώρα 14.14.... οι τελευταίοι μαθητές του δημοτικού σχολείου Μαργαριτίου επιβιβάζονται στο λεωφορείο της γραμμής. Που χατιρικά φτάνει ως έξω από το σχολείο. Διαρκής όμως είναι η πίεση εκ μέρους των οδηγών να κατεβαίνουν, λένε, τα μικρά του δημοτικού κάτω στο Γυμνάσιο. Πώς; Είναι αρκετή απόσταση. Και ποιος θα συνοδεύει τα παιδιά;


Η πεντάδα των εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου Μαργαριτίου μετά την αναγκαστική παραμονή στο σχολείο ως τις 14.15 φτάνει επιτέλους στην Εγνατία. Ώρα 14.27. Από δω ο μεγάλος δρόμος θα τους επιτρέψει να τρέξουν περισσότερο και καλώς εχόντων των πραγμάτων σε μισή περίπου ώρα να φτάσουν στην έξοδο προς Γιάννενα. Με βροχές και χιόνια το ταξίδι κρατάει περισσότερο.

Από κει θα πάρει ο καθένας το δικό του αυτοκίνητο και θα φύγει για το σπίτι του. Καλές τρεισήμισι δηλαδή. Και επομένως γύρω στις εννιά ώρες στους δρόμους και στη δουλειά. Και έχουμε και μερικούς ηλίθιους να κατηγορούν τους δασκάλους πως δεν εργάζονται πολλές ώρες!!!

Φυσικά όταν φάνε δυο μπουκιές και ξεκουραστούν λιγάκι θα πιάσουν και την προετοιμασία για την άλλη μέρα. Κι έπειτα ύπνο νωρίς. Για να ξυπνήσουν χαράματα και να ξεκινήσει η νέα περιπέτεια.

Κι όλα αυτά για ένα μισθό που έχει καταντήσει μισθός πείνας. Γύρω στα 800 ευρώ ακόμη και για συναδέλφους με αρκετά χρόνια υπηρεσίας. Και 600 και κάτι για τους μικρούς. Βγάλε τα έξοδα του πηγαινέλα... τι μένει;

Τουλάχιστον ας μη μένει και η απογοήτευση πως εργάζονται τζάμπα και εκτός ωραρίου. Τουλάχιστον αυτό!!! Ας βρεθεί επιτέλους μια λύση για το Μαργαρίτι. Δεν αντέχουν άλλο οι συνάδελφοί μας!

Κι επιτέλους ο Σύλλογος ας ζητήσει άμεση παρέμβαση και της ΔΟΕ!!!!!!!

ή και σε τοπικό επίπεδο ας κηρύξει στάση εργασίας ή έστω να οργανώσει παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία των αρμοδίων με παρουσία και όσων μελών μπορούν να παρευρεθούν. Μη μένουν κι αυτοί στα χαρτιά και μόνο...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 31, 2012 1:47 pm

Σημαντική διευκρίνιση από τους συναδέλφους του Μαργαριτίου - που διάβασαν το θέμα και όπως τους είχα ζητήσει φρόντισαν να με ενημερώσουν άμεσα αν κάτι δεν έχει γραφτεί σωστά.

Το χαρτί που αναφέρθηκε παραπάνω δεν κυκλοφόρησε από το Σύλλογο όπως κατάλαβα εγώ ή από κάποιον άλλο που μπορεί η διατύπωση του κειμένου να αφήνει να εννοηθεί. Δικαιολογημένα λοιπόν δεν το είχαν δει αυτό το χαρτί και συνάδελφοι σε άλλα σχολεία της Θεσπρωτίας που πήρα τηλέφωνο και ρώτησα.

Χαρτί έστειλε στους αρμοδίους ο Διευθυντής του Σχολείου και τους ανέφερε το πρόβλημα ζητώντας την επίλυσή του.

Κατά τα άλλα το ζήτημα έχει διαβαστεί από πολλούς συναδέλφους μέλη εκπαιδευτικών γκρουπ στο face book και μάλιστα η Αγγελική Φατούρου, μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ έκανε και τα εξής σχόλια πριν από λίγο:

https://www.facebook.com/groups/24880728394/10151254345438395/?notif_t=group_comment

Maria Lampridou Αναρτήθηκαν και οι σχετικές λεπτομέρειες που εξηγούν τι ακριβώς συμβαίνει στο Μαργαρίτι και γιατί είναι απίστευτο το βασανιστήριο που τραβάνε οι συνάδελφοί μας εκεί.
5 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Magda Vadola Δε συμβαίνει μονο εκεί αυτο!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Ageliki Fatourou ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ? ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΔΟΕ?
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Magda Vadola Ψιλα γράμματα...για να προστατευτουν οι μαθητες γίνεται!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Ageliki Fatourou ΑΥΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΤΣΙ
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Maria Lampridou Αγγελική, εγώ δεν ανήκω στο σχολείο αυτό. Πέρασα χτες από κει ως υποψήφια για τα υπηρεσιακά συμβούλια και έμαθα από τους συναδέλφους τι συμβαίνει. Έμεινα λοιπόν μαζί τους ως τις 14.15 και είδα με τα μάτια μου όλο το σκηνικό για να μπορέσω μετά να γράψω το άρθρο και να έχω και φωτογραφίες. Όπως λες κι εσύ, τους ρώτησα και για το σύλλογο, αν έχουν ενημερώσει, και μου είπαν πως ναι. Ότι πρέπει να γίνει άμεσα καταγγελία στη ΔΟΕ το γράφω κι εγώ στον επίλογο του άρθρου και καθώς τα καλόπαιδα του ΔΣ παρακολουθούν το φόρουμ είναι βέβαιο πως και θα το διαβάσουν και θα καταλάβουν ότι πρέπει άμεσα να το κάνουν. Γενικά όμως εδώ κάπως έτσι λειτουργούν τα πράγματα. Τα ζώα μου αργά. Είμαι στον τρίτο χρόνο που υπηρετώ στη Θεσπρωτία, και αυτά που συμβαίνουν ακόμη να τα συνηθίσω. Στην Αθήνα θα είχαν ξεσηκωθεί και οι πέτρες. Στην επαρχία είναι άλλοι οι ρυθμοί και οι διαδικασίες.
πριν από λίγα δευτερόλεπτα · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 31, 2012 2:13 pm


http://paideia.forumotion.com/t91-topic

ΜΑΡΙΟΡΗ έγραψε:Αυτό το παλιό άρθρο μου θύμισαν χτες οι περιπέτειες που τραβάνε - φευ - και οι σημερινοί δάσκαλοι της Θεσπρωτίας για να πάνε στα σχολειά τους και να γυρίσουν μετά στα σπίτια τους. Συγκεκριμένα αυτή τη φορά οι δάσκαλοι στο Δημοτικό Σχολείο Μαργαριτίου:

http://paideia.forumotion.com/t1416-topic#3926

Εκείνοι, και τους ευχαριστώ, με ευχαρίστησαν που ανέδειξα το θέμα. Από τη μεριά μου όμως, την ώρα που μέχρι τη διασταύρωση της Εγνατίας ακολουθούσα το αυτοκίνητό τους (κατόπιν εκείνοι έστριψαν για Γιάννενα κι εγώ συνέχισα για Ηγουμενίτσα) ξαναζούσα τα γνώριμα σκηνικά της παιδικής μου ηλικίας. Και σίγουρα δεν έγραψα το άρθρο για να με ευχαριστήσουν αλλά για εκείνο το παιδί που ο καθένας μας κουβαλάει πάντα μέσα του, το παιδί που υπήρξε κάποτε ο ίδιος και τα βιώματα της παιδικής ηλικίας που μας στιγματίζουν μια ζωή...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 01, 2012 11:06 am

Πώς έλυσαν το ίδιο πρόβλημα στη Νεράιδα (Μενίνα):

Σήμερα επισκεφθήκαμε το σχολείο της Νεράιδας και μάθαμε ότι και εκεί υπάρχει πρόβλημα με την ώρα που το λεωφορείο παραλαμβάνει τα παιδιά. Πρόβλημα που αντιμετωπίστηκε με την παραμονή των παιδιών στο ολοήμερο ως την ώρα που έρχεται το λεωφορείο. Όχι πως υπήρχαν πολλές θέσεις εκεί, ίσα ίσα που κάποια παιδιά που ήθελαν να μείνουν ολοήμερο δεν έγιναν δεκτά και προτιμήθηκαν εκείνα που θα περίμεναν το λεωφορείο. Είναι νομίζω μια κάποια λύση...

Και το σίγουρο είναι πως αν υπήρχε βούληση εκ μέρους των αρμοδίων δε θα βασανίζονταν οι συνάδελφοι στο Μαργαρίτι. Λύσεις υπάρχουν, απλά αδιαφορούν. Βολεύονται με την παρούσα κατάσταση και σκασίλα τους τι τραβάνε οι δάσκαλοι...

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Νοε 05, 2012 11:22 pm

Και δείτε συνάδελφοι τα περίεργα αντανακλαστικά της κοινής γνώμης στην παραπάνω καταγγελία μας για την ωμή παραβίαση του εργασιακού μας ωραρίου. Μέσα από σχόλιο ανώνυμου στο διαδίκτυο και σε άρθρο που ζητούσε στους εκπαιδευτικούς να αυτοκτονήσουν!!!

http://892fm.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5887.html

Πεστα γιαγιά δυστηχως ετσι ηταν και ετσι ειναι η παιδεια στην Ελλαδα, τα τελευταια 20 χρόνια.....οι καθηγητες δεν νοιαζονται για τιποτα....παρα μόνο για τα ιδαιτερα και για τα φροντιστηρια....ασε που ουτε καν διαβαζουν το μαθημα πριν παραδωσουν....αλλα ανοιγουν το λυσαρι και γραφουν τις λυσεις στο πινακα.....και μετα ζητανε και αυξήσεις... και ενταξει δεν ειναι όλοι ετσι αλλα η μεγαλύτερη πλειοψηφία?? Εδω διαβαζουμε σε καταγγελιες οτι δάσκαλοι κάθονται μια ωρα παραπάνω(τρομερο) για να περιμενουν το λεωφορειο και να περασουν τα παιδια το δρομο,τρομερο!!! πρεπει όλοι οι εκπαιδευτικοι να ξεφυγουν απο τις βλακειες τις συνδικαλιστικες και να καταλαβουν οτι κανουν λειτούργημα...και αν αυτοι δεν σπείρουν σωστα, το φυτο δεν θα βγει σωστο... δειτε τα ακρα που ανεβαινουν(αριστερα και δεξια)..μια ευθυνη την εχει και η παιδεία και οι εκπαιδευτικοι που την εκτελουν(μεταφορικα και κυριολεκτικα).. Ας ευχηθουμε τα πραγματα ν' αλλαξουν και όλοι να αναλαβουμε τις ευθυνες μας!!! Το ονειρο του δημοσιου τελειωνει παρτε το χαμπαρι... οποιος δεν παραγει σπιτι του(ας παει καποιος που θελει να δουλεψει), οπως ισχυει στον ιδιωτικο τομεα, εδω και δεκαδες χρονια....

5 Νοεμβρίου 2012 12:49 μ.μ.

Να απαντήσει εδώ και τώρα ο Σύλλογός μας. Σε τέτοια άρθρα και τέτοια σχόλια! Που προσπαθούν να στρέψουν την κοινή γνώμη εναντίον μας διαστρέφοντας πλήρως την αλήθεια.

Γιατί πραγματικά το θέμα με το Μαργαρίτι είναι πολύ σοβαρό και ανοίγει δρόμους για άλλα. Όπως συζητήσαμε και χτες όταν βρεθήκαμε λόγω εκλογών και με τους ίδιους τους συναδέλφους από το Μαργαρίτι και με μέλη του ΔΣ του συλλόγου μας. Εδώ και τώρα να σταματήσει η αμισθί εκμετάλλευση του φιλότιμου των εκπαιδευτικών!

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΩΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 22, 2012 6:19 pm

Τρεις βδομάδες πέρασαν που αναδείξαμε το πρόβλημα στο Μαργαρίτι.

Και πολλοί έταξαν να κάνουν πολλά.

Και τίποτε επί της ουσίας δεν έγινε.

Οι συνάδελφοί μας δηλαδή εξακολουθούν να πληρώνουν τα κακώς κείμενα και να βασανίζονται.

Ως πότε;;;;;;;;;;;

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5284
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης